Dwayne Johnson, Emily Blunt Team Up for Superhero Film ‘Ball and Chain’


Po několika dnech vás zdravím u nového článku. Tento týden jsem strávila nad dokončováním bakalářky, kterou už mám teď hotovou a před několika minutami jsem ji poslala ke zkontrolování vedoucímu práce. Nakonec se ukázalo, že nejtěžší je udělat tu omáčku okolo (číslování stránek, uvedení zdrojů, tvorba obsahu, a hlavně sepsání úvodu a závěru), než napsat samotnou náplň práce. Kvůli tomu, a taky kvůli tomu, že jsem se začala učit otázky do anglické lingvistiky, které mi taky dávají hodně zabrat, jsem teď posledních cca 4-5 dnů strávila téměř celé jen nad učením. Přiznám se, že už mi z toho začíná trochu hrabat. Jednak nad tím pořád přemýšlím a zdá se mi o tom, pak jsou i chvilku, kdy pociťuju stres, úzkost a obavy nad tím, že neudělám ani jednu zkoušku, že mi mou bakalářku neuznají nebo že se nestihnu naučit všechno. A aby toho nebylo málo, tak se opět dostavilo to nechutenctví k učení. V poslední době se mi totiž děje, že jakmile si nad to učení sednu, tak se mi začne trochu motat hlava. Dávám to zavinu tomu stresu/strachu z neznámého, ale taky i tomu, že za den musím do hlavy nacpat 4 otázky, z toho některé jsou třeba dost obsáhlé, takže jejich učení trvá třeba i hodinu.

No, to jsem vám chtěla jen dát vědět, jak na tom jsem, abyste se nebáli, že jsem třeba na blog zanevřela nebo tak. Teď se můj svět bohužel musí stočit tímto směrem, takže na nějaké volnočasové aktivity typu blog nebo čtení bohužel moc času nezbývá. Dneska jsem si ale řekla, že něco sepíšu a večer se vás pokusím oběhnout, abych věděla, co je u vás nového :).

Tahle bomba zpráva se objevila na netu před dvěma dny a při prvním pročtení jsem si myslela, že je to nějaký blábol. Nakonec se ukázalo, že je to skutečná informace a my se tak můžeme těšit na další filmový projekt, ve kterém se Emily objeví. Jako bonus po jejím boku opět stane Dwayne Johnson, se kterým před dvěma lety natočila "Jungle Cruise", a tak si padli do noty, že si rozhodli spolupráci zopakovat. Tentokrát se však z Emily a Dwayna stanou superhrdinové. Film nese název "Ball and Chain" a jedná se o filmovou adaptaci komiksu z 90. letEmily a Dwayne si v něm zahrají manželský pár, který si momentálně prochází menší krizí. Jak už bylo zmíněno, oba dva jsou navíc superhrdinové, háčkem ovšem je, že jejich schopnosti fungují jen tehdy, když jsou spolu. Emily a Dwayne budou navíc výkonnými producenty filmu. Scénář napíše Emily V. Gordon, která stojí za snímkem "The Big Sick" (který je mimochodem založený na jejím vztahu s Kumailem Nanjianim). Kdo se ujme režie a které studio si film přivlastní (ve hře je i Netflix) se zatím nevím. Stejně tak se nedá odhadnout, kdy k natáčení dojde. Závěrem ještě dodám, že tohle už je v pořadí třetí projekt, ke kterému se Em upsala. Uvidíme tedy, kterého z nich se dočkáme jako prvního.

zdroj: variety.com

Žádné komentáře:

Okomentovat