POTM March

  
Ani se mi nechce věřit, že je už za námi první měsíc letošního roku. Mně tedy leden utekl hrozně rychle. První půlku jsem strávila učením se a přípravou na zkoušky, druhou jsem zase měla volno, ale že jsem to já, tak jsem si na celý můj volný měsíc naplánovala několik úkolů. Zítra a ve středu se chci ještě věnovat státnicovým otázkám z literatury - zbývají mi poslední dvě otázky a ještě nějaké drobné úpravy a doplnění. Pak bych si chtěla pohledat nějaké warm-up aktivity, které by se mi mohly hodit do hodin angličtiny a přečíst si aspoň jednu knížku k diplomce. Stále nemám žádné informace ohledně praxí, ale i tak bych si raději chtěla něco předchystat, protože si myslím, že období praxí bude hodně náročné.

Článek s POTM jsem nechtěla nechávat až na večer, ale nakonec mi to nějak nevyšlo. I tak jsem ale ráda, že anketu přidávám hned v první únorový den. V menu už jsem vyměnila fotku za vítěze minulé ankety a musím říct, že mě ani moc nepřekvapilo, že vyhrála zrovna tahle (mně se totiž taky hrozně líbí ♥). Pro POTM March vyšla řada na Emily. U ní jsem neměla dopředu vybrané fotky a ani jsem moc nevěděla, po kterých sáhnout. Nakonec jsem se rozhodla využít toho, že v březnu už to bude rok, co měl původně jít do kin A Quiet Place: Part 2 a tak jsem vybrala čtveřici fotek, snažila jsem se, aby to byly takové momentky, z premiéry v LA. Pokračování A Quiet Place má nově stanovené jako datum premiéry 17.září pro USA, český distributor CinemaArt má na svých stránkách uvedené datum 9.září - tak snad už toto datum bude finální a film se nebude už poněkolikáté znovu odkládat.

Číslo svého favorita prosím napište do komentářů :)

 
 

4 komentáře:

  1. Popravdě jsem nevěděla, kterou fotku vybrat, ale nakonec se mi asi nejvíc líbí ta 3. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výběr fotek, popravdě jsem chvíli váhala a možná pořád váhám, ale hlasuju nakonec pro čtyrku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady se nějak nemůžu rozhodnout, ale asi nakonec první fotka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasujem za druhú fotku ♥

    OdpovědětVymazat