Justice League Snyder Cut - Trailer

  

Zdravím vás po krátké odmlce. Tenhle týden byl trochu časově náročnější, takže se nakonec hlásím později, než jsem měla původně v plánu. V pondělí jsme si s taťkou udělali menší výlet do IKEA ("ikeji") v Brně. V tomhle obchodním řetězci jsem nikdy nebyla, takže mi málem vypadly oči z toho, jak je to tam obří a co všechno tam prodávají. Menší výlet po obchodech s nábytkem jsme si udělali ještě i včera, ale to jsme byli jen v Olomouci. Ani v jeden den jsme si sice nic nepořídili, ale já jsem ráda, že jsme aspoň viděli, co teď zrovna frčí - a opět jsem si říkala, že bych si koupila snad všechno, kdybych byla milionářkou. V úterý odpoledne jsem měla zápis na magisterské studium a dneska už jsem se znovu přihlásila do našeho systému, takže už i vím, co mě čekají za předměty. Nebudu lhát, zase mě to trochu vyděsilo, nepomohla k tomu ani skutečnost, že první praxe, co budu mít a kde už budu učit (ne, že bych to teda uměla 😅), nebudu moct dělat na škole, na které chci, ale místo toho budu muset jít tam, kam mě moje škola přiřadí (a teď se jen modlit, aby to bylo někam, kam budu moct v pohodě dojíždět), ale tohle jsou naštěstí až starosti na letní semestr a do té doby je ještě času dost. Uklidnila jsem se tím, že i tohle bude určitě dobrá zkušenost a zase si vyzkouším něco nového - a rozhodně půjde o velký výstup z mojí komfortní zóny. Myšlenky na to, jak to bude zase těžké a jak budu mít obavy z toho, že studium nezvládnu, mě dovedly k rozhodnutí, že změním svůj způsob myšlení. Jsem člověk, který všechno vidí černě a nad vším se hrozně stresuje a nad vším hrozně přemýšlí (zejména z té stránky, jak to všechno špatně dopadne), ale je to prostě strašně únavné... Navíc se skoro vždycky ukáže, že moje obavy jsou úplně zbytečné a dobře to dopadne. Pomalu s tím začnu už teď, ale je to hlavně moje předsevzetí do příštího roku - nenervit se, nestresovat se, nádech, výdech a trochu toho optimismu 😉.

Dobrá, o plánované změně ve svém životě už jsem vám řekla 😀, takže můžu pomalu přejít k tomu, o čem článek má vlastně být. Kromě traileru na Wonder Woman 1984 byla na DC Fandome Event představena i první ukázka ke Snyderově verzi Justice League. O tom, co se s JL děje a proč budou dvě verze jednoho filmu, jsem se rozpovídala v tomhle článku. Ve zkratce tedy jen připomenu, že Justice League, která vyšla v roce 2017, byla dílem režiséra Josse Whedona, který nahradil původního režiséra Zacka Snydera poté, co Snyder z důvodu úmrtí své dcery z tohoto postu během post-produkce odstoupil. Výsledkem byl film, který propadl u fanoušků i kritiků a moc si nevydělal. Později se navíc zjistilo, že Whedon vystřihl nebo přetočil v podstatě všechno, co stihl natočit Snyder. Od té doby fanoušci DC využívali sílu sociálních sítí a prosili o vypuštění Snyderovi verze Justice League. Tohle jejich přání jim bude splněno příští rok, kdy doposud neviděná podoba JL bude mít svou premiéru na nové streamovací službě HBO Max - ta by měla právě příští rok expandovat i do zemí v Evropě, ale těžko říct, jestli se dostane i k nám, kdyby ne, film budeme moct určitě vidět na HBO GO. Ukázka, na kterou se můžete podívat výše, je v podstatě celá sestavená ze scén, které jsme doposud neměli možnost vidět. Kromě závěru se v ní však vůbec nemluví a o vytvoření atmosféry se stará pouze píseň Hallelujah od Leonarda Cohena. Během panelu na DC Fandom Event Snyder potvrdil, že film má celkově 4 hodiny a bude rozdělen do čtyř částí po jedné hodině - jakmile ale vyjdou všechny 4 části, můžeme se na film podívat vcelku. Některé z postav, zejména pak Cyborg, ve filmu dostanou větší prostor, hlavním záporákem tentokrát nebude Steppenwolf, který ale v ukázce vidět je, takže i v téhle verzi nejspíš zůstane, ale Darkseid. Mě osobně ukázka potěšila a navnadila. Ačkoliv situace kolem JL je hodně neobvyklá, jsem ráda, že nakonec budeme mít možnost vidět i tu původní verzi a pak se rozhodnout, která je vlastně ta lepší :). Teď ještě jen vydržet do příštího roku, oficiální datum premiéry doposud nebylo uvedeno.

4 komentáře:

  1. Upřímně o tomto filmu jsem vůbec neslyšela a vůbec mi to podle názvu nic neříká. Ale jako ani trailer mě nějak zvlášť nezaujal. Na Wonder Woman to teda nemá a že na ni se těším úplně brutálně.
    Co se tyče tvého dlouhého komentáře, strašně moc mě potěšil. Celkove jsem vždycky hrozně šťastná, když narazím zcela náhodou na nového knihomola. Prokletý rok, co teď právě čteš už mám přečtení a ze začátku to sice byla nuda, ale pak se to rozjelo. Jako hodně se mi líbil ten originální nápad. Myslím, že jsem knihu hodnotila 4,5* z 5*. Kdyžtak se podívej na můj bookstagram @claire_wick. A budu moc rada za nějakou zpětnou vazbu. Vždycky je super když vím na co si dat pozor a co třeba zlepšit. Jinak pokud mohu byt vtěrka, určitě si přečti a to faaaakt hodně doporučuji sérii Krutý princ (i v aj ne to poměrně jednoduché čtení). Tuhle sérii miluju a jsem jimi totálně posedlá. A pak taky je skvělá série Holubice a had a Hříšní světci (ty doporučuji číst v AJ, protože budoucnost druhého dílu v CZ je dost nejistá i když to je skvělá kniha). Jinak já momentálně mám rozečtenou AJ knihu All the stars and Teeth a teď česky rozečítám recenzní výtisk od Dobrovského fantasy Čarodějné znamení a taky Paní půlnoci od Cassandry Clare - to je moje oblíbená spisovatelka. Ale pro víc tipů se mrkni na ten Instagram. A dej vědět, jestli tě něco zaujalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, moc děkuji za chválu ♥ Jsem moc ráda, že se ti můj knižní profil líbí a doufám, že si tam najdeš i nějaké tipy a doporučení na čtení. Joo konec Prokletého roku byl takový.. přišel mi uspěchaný, jako kdyby autorka už nevěděla co dál.. Ale nebyla jsem zklamaná. A jestli si fakt něco MUSÍŠ přečíst, věř mi a sáhni po Krutém princi ♥ Tohle faaaakt miluju!

      Vymazat
  2. Tak to jsem ráda, že se nakonec povedlo probojat i Snyderovu verzi, jsem na to docela zvědavá. Jestli se to bude nějak výrazně lišit od Whedonovy verze, která mě popravdě zas tolik nezaujala (radši si jí už ani nepamatuju :D).

    Haha, Ikea je zrádná, tenhle týden jsem v ní byla a prostě neexistuje, abych z ní odešla s prázdnou :D S tou praxí ti fandím, určitě to budou nervy zezačátku, ale zároveň tě to posune a bude to skvělá zkušenost. S těma negativníma myšlenkama ti víc než rozumím, bojuju s nima už snad odjakživa a je to složitý. Ale určitě jsem na tom o dost líp, než před pár lety, takže ta změna je možná a taky ti v ní fandím, jenom to je prostě cesta na dlouhou trať. Ani bych se nebála psychoterapie, pokud tě to v určitých aspektech života omezuje, protože by to byla fakt škoda.

    OdpovědětVymazat
  3. Ikea je fajn, taky (jasko asi všichni) tam občas nakoupím. Mně na ní vadí, že se musí téměř celá projít, než dojde do oddělení, které potřebuje pochopitelně shhválně, aby si člověk cestou vybral i to, co nechce :-D Nedovedu si představit třeba takovou evakuaci, kdyby hořelo :-) m8m to podobně, taky hned počítám s tím nejhorším. Asi to má tak hodně lidí, ale určitě se ne všichni hned dopředu stresují, že je konec světa, než vůbec přijde na věc :-) Takže na tom taky pracuju :-)

    Páni 4 hodiny! To aby si na to člověk vzal volno :-D

    OdpovědětVymazat