Launching Party for the 2nd Season of "Queens" - August 23, 2020

  

Přeji vám pěkné sobotní odpoledne. Včerejší směna v kině byla opět taková nudnější. Lidi sice došli i přesto, že teď musí mít po celou dobu trvání filmu nasazenou roušku bez ohledu na počet diváků v sále, ale oproti minulému pátky, kdy byla úplně stejná sestava filmů jako včera, jich přišlo méně a i tržba byla menší (ale podle mě pořád dobrá za současné situace). Tak jsem měla aspoň šanci dočíst si knížku Why not me? od Mindy Kaling, kterou jsem si chtěla přečíst už nějakou dobu a pustila jsem se do ní hlavně díky tomu, že jsem si ji mohla dát do čtečky. Pokud máte Mindy rádi, tak vám tu knížku doporučím. Každá kapitola se zaobírám něčím jiným, jsou to takové Mindyniny soupisky o jejím životě, některé ty její hlášky mě dokázaly upřímně pobavit. Teď momentálně mám rozečteného Vězně z Azkabanu - pustila jsem se do ilustrovaného vydání, které jsem si na konci ledna pořídila jako odměnu za zvládnutí těžkých ústních zkoušek na němčině. Jsem cca v půlce a moc mě to baví. Ilustrace sice nejsou na každé stránce, ale kniha má opravdu větší kouzlo, než když čtete vydání bez nich. Nevýhodou je, že je docela velká, takže se hodí hlavně na čtení doma, ale na brigádu toho moc nenosím, takže jsem si ji vzala s sebou do pokladny a spokojeně si četla. Příští týden je už můj poslední před nástupem do školy, tak zkusím ještě v klidu přečíst jednu nebo dvě knížky. Říkala jsem si, že zkusím Tiché roky od paní Aleny Mornštajnové, Hana se mi hodně líbila, tak jsem zvědavá, jak na mě zapůsobí její další tvorba :).

Dnešním článkem si dáme trochu pauzu od novinek s Jennifer. U Gal mám momentálně na skladě pár věcí, které bych chtěla přidat, ale týkají se hlavně jejích filmů. Teď jsem měla větší chuť vám napsat o první akci, na které se Gal po několika měsících objevila. 23.srpna se zúčastnila takové menší party, která se konala v rámci zahájení natáčení druhé řady izraelského seriálu Queens (nepřeložený název je Malkot). Akce se zúčastnila ze dvou důvodů. Tím prvním je, že se bude vysílat na streamovací službě HOT, pro kterou Gal natočila jednu nebo dvě promo reklamy - o jedné z nich jsem vám psala v červenci (je to ta, kde mluví o randění za časů korony). Druhým důvodem potom je, že produkční společnost Pilot Wave, kterou Gal vlastní se svým manželem Yaronem, odkoupila práva na tento seriál a chce jej natočit pro americké diváky. Já osobně jsem moc ráda, že Gal byla po tak dlouhé době někde vidět a opravdu moc jí to na této akci slušelo. Na většině fotek má samozřejmě roušku a společnost jí dělají herečky ze zmíněného seriálu.

Do tohoto článku ještě uvedu dvě novinky. Začnu tou lepší. Gal dala na svých sociálních sítích vědět, že už se pomalu obnovuje natáčení filmu Red Notice (zahraje si zde po boku Dwayna Johnsona a Ryana Reynoldse). Film byl asi někde v půlce natáčení, když se během března všude zavedla karanténní opatření. Gal k této informace připojila dvě fotky, na jedné z nich jde vidět, jak jí jsou odebírány vzorky z nosu, za současné situace se totiž herci musí nechávat povinně testovat, nejsem si ale jistá, jestli co pár dní, jednou týdně nebo jednou za 14 dní. Špatnou zprávou je, že studio Warner Bros. opět odložilo premiéru Wonder Woman 1984. Kvůli tomu, že Tenet, který pod toto studio taky spadá, si na sebe zatím nestihl vydělat, došlo k odsunutí WW ze začátku října na 25.prosince! Mě osobně už hodně štve, jak film vždycky posunou chvíli před tím, než má jít do kin, ale budu doufat, že se letos stane vánoční zázrak a nové Wonder Woman se teda ještě letos dočkáme. Na internetu jsem mimochodem našla informaci, že by film měl být dlouhý 151 minut, tedy dvě a půl hodiny. Někoho by tato stopáž mohla vyděsit nebo odradit, já jsem ale ráda, protože trailery naznačují, že půjde o zábavnou podívanou.

7NblvXpI M0C8RKdQ mp5NAuxR SGdVvzmw WN2uALUk

2 komentáře:

  1. Gal vyzerala skvelo! Je úžasné vidieť po čase fotografie z akcii, napriek tomu, že nám to troška kazia tie rúška, ale fotografie rozhodne potešili ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit Gal je parádní! Možná by se mi o malinko víc líbilo, kdyby vzhledem k vysokému pasu šortek, bylo sáčko kratší, ale i tak je super ;-)

    OdpovědětVymazat