Vanity Fair - Dudi Hasson

 

Zdravím vás do dalšího deštivého počasí. Taky už vás štve, jak je pořád zataženou a prší? Opravdu už by to chtělo aspoň na jeden den sluníčko, aby nám všem v této nelehké době zvedlo náladu a aby už po celé ČR skončily záplavy. Mně na tomhle počasí nejvíc vadí, že když se ráno probudím, tak je taková tma, že má člověk pocit, že jsou 4 ráno a ono už je třeba po osmé. Třeba dneska jsem měla pocit, že v té posteli zůstanu a celý den prospím, ale takový luxus si asi nikdo z nás nemůže dovolit (pokud teda zrovna nejsme nemocní). Tento týden mi jinak začala distanční výuka a musím říct, že zatím funguje fakt skvěle. Dokonce mi už ani moc nevadí, když musím mít zapnutou kameru, to by pro mě dřív bylo absolutně nemyslitelné. Co se týče vycházení, tak z domu se já prakticky vůbec nehnu. Akorát 2x do týdne jedeme s taťkou nakoupit a dnes jsem si výjimečně zašla do DMka, kde jsem taťkovi koupila asi poslední dárek k Vánocům (všechno už mám totiž poctivě nakoupené 😁). Přiznám se, že úplně nevím, co si o současné situaci s koronavirem myslet. Někdo říká, že se to hrozně zveličuje, jiný, že by se to nemělo brát na lehkou váhu, a třetí, že je ve všem hrozný binec. Mně před pár dny taťka řekl, že se od svého kolegy dozvěděl, že můj obvodní lékař koronavir chytil a teď leží v nemocnici na plicním oddělení a je na přístrojích - a to je to prosím pěkně člověk, co má tak 40 let a sportuje. Náladu mi aspoň včera večer zvedl webinář, který vznikl ve spolupráci s Česko Digital a Učíme online a během kterého nám jedna paní učitelka představila aplikace, které využívá v hodinách angličtiny. Musím říct, že jsem se za tu hodinu a půl dozvěděla neskutečně moc nových věcí a celý papír jsem si popsala odkazy na stránky, které se rozhodně hodí v angličtině používat. Celá akce proběhla online a navíc byla zadarmo a já z ní byla opravdu hrozně moc nadšená. Doufám, že do budoucna se budu moct připojit i na další takto prospěšné webináře/přednášky :).

Po zprávě, že se Gal stane novou představitelkou Kleopatry, se objevila tahle další naprosto luxusní novinka. Gal nafotila úplně nový photoshoot pro listopadové vydání časopisu Vanity Fair. Celý photoshoot se fotil na pláži v Tel Avivu, rodném městě Gal, a nejspíš byl pořízený někdy v minulých měsících. Musím říct, že z fotek jsem naprosto nadšená a jsem hrozně ráda, že se jich na internetu objevilo tolik, protože každá z nich je dokonalá a z každé dýchá teplost léta :). Zájemci si potom mohou přečíst i rozhovor, který je dostupný na stránkách VF, já jsem ho zatím jen tak zběžně proběhla a nic moc vám k němu zatím neřeknu, nicméně hned na začátku Gal mluví o tom, že Almě, své starší dceři, už pustila Wonder Woman a prý se jí film moc líbil (ačkoliv na akční scény se ještě dívat nechtěla). Níže potom přikládám video, ve kterém nás Gal naučí užitečné fráze v hebrejštině. Já vám určitě doporučím na něj kouknout, protože je vtipné a třeba tam narazíte na nějaké slovní spojení, které se vám zalíbí a začnete ho používat 😀.

V tomhle článku jsem se ještě chtěla teda vyjádřit k tomu, jak se některým trollům na twitteru nelíbí, že Kleopatru si zahraje herečka bílé pleti. Lidi samozřejmě předpokládají, že když to byla egyptská královna, tak samozřejmě musela být černoška. Ti vzdělanější mezi námi je ale hned poučili o tom, že Kleopatra pocházela z Řecka a k černošce měla asi stejně tak daleko jako já. Nattynax a Roxy mi pak ještě napsaly, že další blbečci na internetu mají problém s tím, že Gal je židovka. Osobně si myslím, že tahání otázky náboženství do obsazování filmů je naprosto směšné a nemá to na nic vliv. Doufám, že z těchto negativních ohlasů si Gal nebude dělat těžkou hlavu a půjde si za svým vysněným projektem :).

A ještě jedna drobnost. Zatím je to teda nepotvrzená informace, ale na jednom webu jsem nedávno viděla zprávu, že studio Warner Brothers uvažuje o tom, že pokud v prosinci budou ve většině světa kina stále zavřená, tak Wonder Woman 1984 místo na plátna kin pošle na televizní obrazovky jako VOD (tedy video on demand - zaplatíte určitou částku a můžete se na film dívat doma). Těžko říct, jak moc by to pro studio mohlo být prodělečné, ale nová WW už tolikrát měnila datum premiéry, že další posun už by byl spíš k smíchu než pláči.

MAGAZINE SCANS - VANITY FAIR - NOVEMBER [NEW: 1x]

    

PHOTOSHOOTS - VANITY FAIR - DUDI HASSON [NEW: 13x]

    

3 komentáře:

  1. Musela jsem se držet, abych hned po příchodu na blog nezačala psát komentář, protože mě samozřejmě dostaly ty nové fotky pro Vanity Fair. Pak jsem se uklidnila :-D a poctivě si přečetla celý článek.

    Už jsem se taky nedávno někde zmiňovala, že nevím, co si o současné situaci s covidem vlastně myslím, ale v posledních dnech u mě nasrůstají spíš obavy a větší opatrnost, především kvůli rizikovým skupinám v rodině a okolí.

    Ten photoshoot je prostě báječný, hravý a slunečný. Až se někdy objeví v potm, tak to bude dlouhá noc :-D protože neumím říct, která fotka se mi líbí nejvíc.

    Gal je sice jen člověk a mohou ji mrzet stejné věci jako kohokoliv jiného, ale věřím, že je ve své branži takový profesionál, že si tyhle řeči, pokud sek ní dostanou, zkrátka nepřipouští, protože by se z toho musela zhroutit. Dnes jsem četla, že je třetí nejlépe placená herečka za uplynulý rok. Myslím, že po Kleopatře její cena ještě stoupne :-)

    Já chci filmy v kinech, chci premiéry, krásné outfity, videa!! Ale než čekat třeba další rok, to asi raději online. Ale je to strašná škoda, letošní rok měl být plný dlouho očekávaných a potencionálně úspěšných filmů.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak tohle jsou naprosto překrásné fotky:) Ta v těch červených šatech je za mě nejúžasnější, ale všechny jsou skvostné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, wow a wow! Tak to je nádherný shoot, už jenom to, že je focen na pláži mu dává veliké plus, Gal to na fotkách neskutečně sluší!

    OdpovědětVymazat