Fashion Battle #54

 Dneska to vezmu asi jen stručně a k věci, protože nějak nemám důvod se moc rozepisovat (nic nového nebo závratného se u mě nestalo) a navíc bych si chtěla ještě chvilku číst, než si po osmé pustím film :). V 54. kole Fashion Battle vyšla řada na Gal. Už jsem myslím jednou psala, že u ní teď mám problém hledat outfity do ankety, protože ty nejlepší, tzn. za poslední 3-4 roky, jsem stihla využít. Takže teď musím hledat v letech minulých a cítím na sobě, že bude potřeba si najít chvilku a najít si nějaké outfity dopředu. Pro teď jsem se rozhodla lehce improvizovat a vybrala jsem dvoje šaty z roku 2016, které mi přijdou střihově podobné. První si Gal oblékla na tiskovku k Batman vs Superman: Dawn of Justice, druhé pak na zahajovací ceremoniál Chinese American Film Festival.


 

V minulém kole Fashion Battle nakonec o pět hlasů vyhrály černé šaty, které Jennifer oblékla na premiéru X-Men: Dark Phoenix v Los Angeles.

9 komentářů:

  1. Oboje šaty jsou hezké, ale na Gal se mi o něco víc líbí ty sytě růžové, takže hla pro 1.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda přestože jsou obě fotky ze stejného roku, tak mi na té první příjde o dost mladší. Asi to dělá to líčení. Každopádně já hlasuji pro 2

    OdpovědětVymazat
  3. Tento styl šatů se mi moc líbí a Gal moc sluší :) O trochu více se mi ale líbí ta světlejší varianta, takže hlasuju pro dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obě šaty jsou krásné, mě se ale o chlup víc líbí ty druhé, takže dávám hlas jim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Outfity se mi líbí oba dva, takže bylo těžké vybrat jeden který by něčím převažoval, ale asi stejně jako většina tady, i já se přikláním k těm světlejším, líbí se mi na nich totiž ty lesklé detaily. Ty 1. jsou moc hezké, ale nemají takový šmrnc, něco mi na nich zkrátka chybí.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já mám jasno, ty první šaty jsou prostě boží!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já mám jasno, ty první šaty jsou prostě boží!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že v anketě vyhrály tyto skvostné černé šaty a tyto dvoje nové jsou obě suprové a Gal takový holčičí střih děsně sluší. Nakonec jsem se rozhodla pro ty druhé, líbí se mi kombinace jemné barvy a těch třpytivých ozdob, ty to krásně oživují a jsou takové slavnostnější, než první:)

    OdpovědětVymazat
  9. Hlasujem za druhý outfit ♥

    OdpovědětVymazat