Wild Mountain Thyme - First Trailer and Poster, New Still

  
Hezké čtvrteční dopoledne. Tak konečně se s vámi můžu podělit o tuhle novinku, která se tuším objevila už v úterý na náš čas někdy pozdě odpoledne nebo večer. Chtěla jsem ji přidat včera, ale bohužel jsem jela od osmi do pěti do večera v kuse a pak už jsem byla tak vycuclá, že už se mi nic sepisovat nechtělo 😁. Vezmu to jen krátce a stručně, protože se mi toho do školy zase sešlo víc a dnešek bude tak trochu zabitý, tak abych toho stihla udělat co nejvíc :).

Jak už jste asi vydedukovali z názvu článku a taky faktu, že je zde přiložené i video, tento týden byl zveřejněn oficiální trailer k filmu Wild Mountain Thyme, ve kterém si Emily zahrála po boku Jamieho Dornana (v traileru ale můžete vidět i Jona Hamma a Christophera Walkena). O tomhle filmu jsem tu psala už několikrát a i ze samotného traileru lze vyčíst, že půjde spíše o romantický film, který je zasazený do prostředí Irska. Wild Mountain Thyme bohužel po zveřejnění první ukázky schytal docela velkou kritiku. Nejvíc si lidé stěžovali na irský přízvuk všech hlavních herců, včetně Jamieho Dornana, který pochází ze Severního Irska a měl by tedy k tomuto přízvuku mít blízko. Hodně lidem také vadí obsažené stereotypy - jeden novinář příkladově uvedl scénu, kdy postava Jamieho mluví s oslem nebo kde říká, že půlka Irčanů se ráda pere, taky zmínil digitální úpravu a v podstatě "zezelenání" všech scén odehrávajících se v Irsku (např. skály hned na začátku traileru mají od reality docela dost daleko), postava Emily také na konci zpívá píseň 'Go, Lassie, go', která je sice krásná, ale je spojována spíše se Skotskem než Irskem. Tohle je jen takový výtah toho, co jsem na internetu zahlédla a podle mě jde o docela opodstatněnou kritiku. Co se těch přízvuků týče, tak mně přijde, že u Emily ten irský moc slyšet nebyl, ale zatím nebudu soudit, dokud neuvidím celý film. Docela by mě zajímalo, jak na vás trailer zapůsobil? Já se teda musím přiznat, že mě úplně nenadchl a myslím si, že na film kouknu jen kvůli tomu, že tam hraje Emily, možná mě ale překvapí. Níže přikládám ještě nově zveřejněný plakát a další stillsku, na které je Emily tentokrát ve společnosti Jona Hamma. Připomínám, že Wild Mountain Thyme vyjde na VOD (tzn. bude ke stažení) 11. prosince.

FILMOGRAPHY - WILD MOUNTAIN THYME - POSTERS [NEW: 1x]

    

FILMOGRAPHY - WILD MOUNTAIN THYME - STILLS [NEW: 1x]

    

3 komentáře:

  1. Zrovna to na mě vyskočilo na youtube a hned jsem musela běžet sem, abych se koukla, jestli už jsi ho stihla přidat :D Mě se trailer na první pohled hrozně líbil a úplně jsem si říkala, jak se těším, až film uvidím, a pak jsem se já blbá koukla do komentářů a tam takový hejt, já to nechápu :D Jako ty stereotypy jsou hloupé, já vím, ale podle traileru to má být podle mě spíš jakoby romantická komedie než nějaký psychologické drama, tak nevím, proč se prostě berou tak vážně, viz ta scéna s oslem, jakoby... stereotypy jsou většinou založené na pravdě, řekněme si to na rovinu :D takže Irové se možná rádi hádají a perou a taky si ze sebe očividně neumí udělat srandu :D A přízvuky upřímně nedokážu posoudit, ale nevim no, vždyť Jamie je ze Severního Irska, tak by snad měl umět irský přízvuk, já vím, že irský je jiný než severoirský, ale prostě :D Nevim no, jak říkám, nemůžu to úplně posoudit. Mě se trailer na první shlédnutí prostě celkem líbil no, přijde mi, že to nebude asi žádné strhující veledílo, ale že by to mohla být příjemná oddechovka na nedělní odpoledne no. Nebudu lhát, určitě bych se na to asi nekoukla, kdyby v tom nehrála Emily, protože bych se dost možná o tom filmu ani nedozvěděla, pokud by v tom nehrál někdo další, koho mám ráda, ale mně ten trailer nijak nepohoršil nebo tak, spíš nalákal, tak nevím. Asi je ta kritika oprávněná, hlavně jakoby asi tím, že neobsadili irské herce, to chápu, že se lidem jako nelíbí... ale zase na druhou stranu, herců práce je hrát, takže nevím... Britové hrajou Amíky pořád, Amíci hrajou Brity taky furt, pokud odvedou dobrou práci, tak proč ne. Upřímně si nejsem jistá, jestli jde hodnotit celkový výkon co se týče akcentu z toho traileru, zas tolik tam toho neřekli, ale já se snažím na filmech vždycky najít to lepší :D zvlášť, když v tom hraje někdo, koho mám ráda, takže no... uvidíme. Možná to bude úplně blbé, ale upřímně to pro mě působí jako takový ten film, který sice bude úplně blbý, ale zároveň si ho celkem užiju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Emily a Jamie to je kombinácia ach ♥ velmi sa teším na tento film ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem uviděla plakát, tak jsem si řekla, jé to vypadá na nějakou fajn melancholickou romantiku, ale po shlédnutí traileru jsem byla zklamaná. Neudělalo to na mě žádný doje, přijde mi to takové o ničem. Na druhou stranu i velké věci mohou být na první pohled nenápadné :-) Jo a Jamieho bych tady skoro nepoznala. Ale to asi proto, že jo mám zafixovaného s fousy a hlavně se seriálem The Fall.
    Přiznám se, že já se většinou na trailery nedívám (možná jsem to už někde psala) a porušuju to hlavně na spřátelených blozích a u Angeliny (protože musím vědět, o čem píšu :-D). Sanžím se vystačit si se synopsí k filmu. Nemám ráda, že když mi trailer prozradí nějaké překvapující momenty z filmu nebo nejlepší scény :-)

    OdpovědětVymazat