Premiere - Jason Bell

  

Jak si zatím užíváte léto? Hodně mě překvapuje, a zároveň i trochu štve, že srpen budeme už za chvilku mít zase za námi. Byla bych nejradši, kdyby se čas trochu zpomalil, protože si chci opravdu naplno užít ty dny volna před dalším stresujícím školním rokem. Ne, že bych teda byla nějak přehnaně aktivní. Jako tradičně trávím celé prázdniny doma, ale snažím se skoro každý den jít někam na procházku, abych doma pořád jen nekynula - to je jeden z mých bodů programu "snaž se shodit aspoň trochu z toho, co jsi za poslední rok nabrala" - taky jsem úplně vypustila jogurty a snažím se jíst méně sladkého (ráno si teda sladkou snídani dám, ale přes den už nic jiného sladkého nejím, sem tam teda zahřeším, jako třeba včera, když jsem si dala točenou zmrzku jahoda a kyselé jablko, ale jinak to docela zvládám). Problémem je, že doma nemáme váhu a já tak nějak nemám chuť nějakou další pořizovat 😅. Řídím se spíš svým pocitem, cítím se dobře, a sem tam si přeměřím určité části těla. 

Jako pravý knihomol taky čtu jednu knížku za druhou. V poslední době jsem přečetla Nevlastní sestru, která se mi líbila poměrně dost, nebo Sucho (od Neala a Jarroda Shustermanovi, dvě naprosto rozdílné knížky mají totiž naprosto stejný název) - tady se mi líbil nápad, ale po nějaké době mě to přestalo bavit a posledních asi 130 stránek jsem spíš proletěla, abych věděla, jak to dopadne. Těch knížek jsem přečetla samozřejmě víc, ale tyhle jsem chtěla jen tak vypíchnout. Teď už bych se ráda pustila do Kirké, kterou mám doma tuším od loňských Vánoc a už se třesu na to, až se do ní začtu. Jo a taky už mám doma tu čtečku! Nakonec se mi podařilo vyhrát ji v té aukci na Aukru - kdyby to někoho zajímalo, tak jde o Pocketbook 740 InkPad 3 Pro. Ještě jsem z ní nic nečetla, ale už se moc těším, až si ji vyzkouším v praxi. Minulý týden jsem si koupila e-knihu Převorství u pomerančovníku, o které jsem uvažovala už dlouho a chtěla jsem si ji koupit jako normální knížku, ale má skoro 900 stran, takže když bych si ji chtěla někam vzít na čtení, tak by to byla docela tíha, proto nakonec vyhrála e-verze (navíc mě při slevě na Palmknihy vyšla na 209 korun, takže vyhrálo známé přesvědčení "no nekup to" 😁). Na netu se mi podařil najít i prequel k Hunger Games, v češtině bude vycházet teďka někdy a ponese název Balada o ptácích a hadech. Jelikož jsem na tuhle knížku ale nečetla úplně nejlepší recenze, rozhodla jsem se, že si ji zatím nebudu pořizovat a místo toho jsem si ji stáhla v angličtině, abych zjistila, jestli se mi konečně podaří nějakou knihu přečíst v originále a prolomit tak svou averzi. No, vidím, že tenhle článek bude zase víc o mně, než o tom, o čem skutečně má být. Sice si ho asi moc lidí nepřečte, protože všichni jsou raději venku a nesedí doma tak jako já, ale já prostě neodolám té možnosti, že se mám aspoň kde vypsat.

Dobře, teď už tedy k tomu, o čem tento článek skutečně má být. Připravte se prosím na to, že po následující dny budu psát zejména o Gal. U ní mám totiž ještě pár věcí na přidání, navíc v sobotu, 22.srpna, proběhne očekávaný DC Fandom Event, kde budou představeny připravované projekty od DC Comics. Teď už je tedy na 100 % jisté, že Gal se zúčastní panelu k Wonder Woman 1984 a kromě ní budou virtuálně přítomni i režisérka Patty Jenkins a Chris Pine. Podle všeho by tato trojice měla zodpovědět otázky fanoušků a měla by tu být představena i nová ukázka. Já osobně se na tenhle event už moc těším, protože DC teď do budoucna chystá několik skvělých filmových i seriálových projektů, a doufám, že se na youtube objeví i záznamy a nově zveřejněné ukázky :). Tohle všechno nás ale čeká až o víkendu. Prozatím tu pro vás mám nový photoshoot, který (nejspíš) nafotil Jason Bell pro časopis Premiere, ten je bohužel francouzský, takže já si rozhovor přečíst nemůžu, proto sem ani nebudu dávat skeny a zájemce odkážu sem. Musím říct, že fotky jsou moc povedené a Gal to na všech z nich hrozně sluší. Hodně mě třeba potěšila samostatná fotka s Kristen Wiig a potom ta společná s celým týmem WW84, kterou jsem použila i do úvodního obrázku :).

PHOTOSHOOTS - PREMIERE - JASON BELL [NEW: 6x]

BFtsjEXu MrDuAH9S HJ6moQ8M 7ZfbfUOd qC2YO6JR

Žádné komentáře:

Okomentovat