Death on the Nile - New Trailer, Poster and Stills

 

Jak to tak vypadá, tento týden bude poměrně dost bohatý na novinky. O víkendu nás čeká tolik očekávaná DC Fandom Global Event, kde hned jako první bude mít svůj panel nová Wonder Woman. Gal se této virtuální akce samozřejmě zúčastní a spolu s Patty Jenkins, Chrisem Pinem a Kristen Wiig bude odpovídat na dotazy fanoušků a představí nám zde novou ukázku. Dneska se ale budeme bavit o jiném filmu. Jak už jsem psala v tomto článku, nakonec se skutečně potvrdila informace od jednoho uživatele na twitteru a 19.8. byl světu představen úplně první trailer k novému zpracování Smrti na Nilu/Death on the Nile. Kromě traileru, který přikládám níže s českými titulky, jsme se dočkali ještě prvního plakátu a několika stillsek.

Jde samozřejmě o filmovou adaptaci známého románu z pera Agathy Christie, které se opět ujal Kenneth Branagh, jež už vdechl život slavnému belgickému detektivovi Hercule Poirotovi v roce 2017 s Vraždou v Orient Expresu, stejně jako v prvním případě, i u Nilu usedl i na režisérskou židli. Kromě Gal uvidíte ve filmu i např. Armieho Hammera, Russella Branda, Rose Leslie nebo Letitii Wright - celkově je to obsazení velice bohaté a myslím si, že i v traileru poznáte hned několik známých tváří. Zápletka filmu se točí kolem milostného trojúhelníku, do kterého je zapletena i postava Gal, Linnet Doylová. Je to právě ona, kdo požádá Poirota o pomoc a přemluví ho, aby podstoupil plavbu na parníku Karnak přes řeku Nil - ten je také v plné kráse vyobrazen na plakátě. Nebyl by to ovšem detektivní film bez nějaké té vraždy. Nebudu vám vyzrazovat, kdo umře, ačkoliv si myslím, že z traileru to jde trochu poznat, navíc knížka tu s námi je už několik desítek let a někteří z vás ji třeba i četli - já jsem snahu měla, ale moc mě nezaujala, o to víc mě snad ale film s finálním rozuzlením dokáže překvapit :). Smrt na Nilu má u nás vedené jako datum premiéry 22.října a zatím to tedy vypadá, že se s tímto datem hýbat nebude. Já osobně budu doufat, že se filmu dočkáme v plánovaném termínu uvedení, protože ukázka mě nadchla ♥.

FILMOGRAPHY - DEATH ON THE NILE - POSTER [NEW: 1x]


xZvW4zYO    


FILMOGRAPHY - DEATH ON THE NILE - STILLS [NEW: 4x]


F4c3soYX jpZGPMEi PASWLhQD 0em5zyPy 


2 komentáře:

  1. Tak to mám radost, že to tady s novinkami ožívá, můžu tiše závidět :D. Trailer vypadá bezvadně, moc se na to těším! Já vlastně ty příběhy zas tolik neznám, ani jednu knížku jsem nečetla a v podstatě nejvíc jsem znala akorát Orient Expres, a tady u Nilu akorát tuším a víc si asi počkám na film :D Když koukám na ten herecký ansámbl, je to paráda, až teď jsem si díky traileru všimla, že tam hraje i holčina ze Sex Education, tak to mám taky radost. Jsem ráda, že se toho zase ujal Kenneth Branagh, bude to jízda. Jo a ten plakát je naprosto boží! A první stillky taktéž, na Armíeho s knírkem se taky těším :D

    OdpovědětVymazat
  2. Detektivky miluju, takže já si tenhle film nenechám ujít :) Trailer vypadá dobře a obsazení je fantastické! :)

    OdpovědětVymazat