Gal Gadot To Star in a Spy Movie 'Heart of Stone'

 
Přeji vám všem hezké čtvrteční odpoledne. Dneska jsem si odbyla poslední vyučovací hodinu v tomto semestru - tenhle týden nám tedy mělo začít zkouškové, ale protože nám o týden posunuli začátek školního roku, některé předměty ještě měly výuku. Už se teda pomalu začínám učit otázky na asi nejtěžší zkoušku. Dala jsem si za cíl 3 otázky denně a tak už jich mám za sebou 15 z 36, ale musím se přiznat, že dnešní trojice otázek mi do hlavy moc nešla. Naštěstí mám na učení čas do 6.ledna, tak snad to do té doby vypiluju a všechno to narvu do hlavy. Ačkoliv jsem tenhle semestr měla 20 předmětů, tak budu psát test jen u čtyř z nich a čeká mě jedna ústní zkouška, která snad bude v pohodě. Pokud všechno zvládnu dát na první pokus, tak už bych asi tak v půlce ledna mohla mít klid a čekal by mě asi měsíc "volna" (dávám do uvozovek, protože stejně budu dělat věci do školy :D) před začátkem letního semestru a praxí. To by bylo asi tak ke škole. Co se týče mého osobního života, tak jsem tady ještě nepsala, že s koncem tohoto roku končí i mé brigádní působení v kině. Příjem mi sice bude chybět, ale po tomhle druhém uzavření kin jsem si uvědomila, že už tam chodím nerada a to místo mi vlastně vůbec nechybí. Navíc ani není jisté, kdy kina zase otevřou a v jakém režimu. V pondělí jsem byla vrátit klíč, rozloučila jsem se s vedením a dala jsem si slib, že mě tam nikdo na nějakou dobu neuvidí 😅. Toliko k mé maličkosti a teď už k podstatě článku ↓.

Novinek mám teď na přidání poměrně dost a zatím nebyl čas se v nich úplně zorientovat - hlavně kvůli tomu, že je k dispozici milion videí/rozhovorů a žádné oficiální fotky :/. Než si tedy ujasním, co kdy proběhlo a dohledám alespoň pár fotek, zmíním se tu o jedné skvělé novince, která se před časem objevila u Gal a o které bych nevěděla, kdybych na ni náhodou nenarazila na své zdrojové stránce. Upřímně doufám, že se v příštím roce současná situace vylepší natolik, aby bylo možné alespoň trochu normálním tempem natáčet nové filmové a seriálové projekty. Gal jich má totiž nasmlouvaných poměrně dost a nedávno k nim přibyl další. Její nový projekt ponese název Heart of Stone a mělo by jít o originální film, který je popisován jako ženská verze Bonda a Mission Impossible (půjde tedy o špionážní snímek). Zatím bohužel nejsou dostupné žádné informace ohledně děje, ví se jen, že scénář už je hotový a na pozici režiséra je zvažován Tom Harper (The Aeronauts). Film zaštítí studio Skydance, které má docela velká očekávání v to, že se Heart of Stone rozvine v sérii. Ještě dodám, že Gal bude film spoluprodukovat se svou společností Pilot Wave a její honorář bude mít osmimístnou cifru (tedy desítky milionů), což znamená, že Gal se zařadí mezi nejlépe placené herečky.

7 komentářů:

  1. Musím říct, že zkoušky mi vůbec nechybí :D Ale teda obdiv, že se učít tak dopředu. To jako fakt wow. Já vždy tak max týden předem a ano nestihla jsem to :D takže já zastávala názor, že nejlíp se učí ráno před zkouškou :D Každopádně ti držím palce ať ty zkoušky zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Umět odejít ve správný čas je pro duševní zdraví je důležité, takže je dobře, že ses rozhodla odejít, když víš, že už ti ta práce tam nepřináší, co dřív. A navíc jak píšeš, stejně jsou kina nadále zavřená...

    Mám radost z toho, že se Gal hrnou nabídky a plánuje nové projekty. Moc se těším na Kleopatru.

    Přeji ti hezké Vánoce, hlavně pohodu a zdraví tobě i taťkovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Prajem štastné a veselé prežitie vianočných sviatkov ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že má Gal nový projekt a ten popis toho filmu mi říká, že to bude přesně role pro Gal! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, žes nakonec dala výpověď v té práci, resp. že si už nenecháš obnovit smlouvu. Popravdě, když to tam tolik nemáš ráda, tak to nemá smysl, zvlášť v téhle situaci, kdy nemáš jistotu, kdy se otevře a člověk tam zase bude moct chodit :) A to je super, že máš nakonec jen ty 4 testy a ústní zkoušku, i když předmětů bylo tolik. Snad to vyjde, abys dala vše napoprvé a měla trochu toho volna :)

    Jinak nový projekt Gal zní opravdu skvěle :) taky doufám, že už se to trochu hodí no normálu. Krie by měla už za měsíc začít natáčet ten film o Dianě a vlastně nikdo pořádně netuší, jak to teda bude, jestli to bude natáčet nebo nebude... fakt nevím. Jinak se teda těším, jaké novinky nám budeš sdílet. Viděla jsem už na youtube nějaké rozhovory z propagace WW 1984, nějakou hru u Cordena a kousek Fallona, ale ne úplně všechno se ke mně dostalo, tak jsem zvědavá :) Jen mě mrzí, že WW1984 nemá moc dobré hodnocení, ačkoliv já teď Warner Bros poněkud trochu bojkotuju... :D takže na jednu stranu si říkám chi chi chi, na druhou stranu mě to mrzí kvůli Gal a tvůrcům filmu. Už to mám ale stažené, tak jsem celkem i zvědavá.

    Taky myslím, že to trochu bylo i tím počasím. Venku bylo jak v říjnu a to té vánoční atmosféře taky moc nepřidá. Největší vánoční atmošku jsem cítila dneska, kdy jsme byli u tátova kamaráda a ten má vždycky ohromný vánoční dekorace, všechno svítí, letos dokonce promítal na zeď padající sníh :D takže to nejde nemít vánoční náladu no. Jinak to mě mrzí no, všechny obchody zas zavřely, je to otrava :( ale třeba tu akci Dobrovský jen posune. Každopádně si určitě něco pro radost kup, šetřit je fajn, ale člověk se občas musí i trochu něčím potěšit. Nám s bráchou naši nikdy peníze nedávali, ale letos by se to skoro šiklo :D jak jsem nechodila moc do práce, tak jsem celkem na suchu :D Ale doufám, že další rok se konečně trochu zvedne. Myslím, že to ještě chvíli potrvá, ale mám naději v to očkování atd. Snad se to už zlomí... i když se zase bojím těch ekonomických dopadů. No nic, nebudu depkařit :D Zkrátka snad bude 2021 lepší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prajem všetko dobré do Nového roka ☺♥

    OdpovědětVymazat
  7. Je skvělé, že Gal čeká další projekt, i tento zní zajímavě, ačkoliv toho zase moc nevíme, ale honorář je snový! :D A věřím, že se ti ulevilo, jak píšeš, tak na jednu stranu je škoda příjmu, ale v současné době, člověk ani neví, věřím, že potom si třeba najdeš něco, co tě bude bavit a nebo, kde budeš mít třeba fajn kolektiv a budeš mít důvod, tam být :)

    OdpovědětVymazat