Gal Gadot for HOT (Promo)


Po pěti dnech se opět ozývám s dalším článkem. Tenhle týden byl ze začátku spíše takový nudnější, ale včera jsem se po cca roce sešla s kamarádkami ze střední. Bylo to moc fajn a já si to hodně užila, jako obvykle jsme si zašly do naší oblíben pizzérie a já tentokrát vyzkoušela pizzu ze slaninou a vajíčkem, na které jsem si až nečekaně hodně pošmákla. Taky jsem zažehnala svou menší čtecí krizi a pustila jsem se do Hany od Aleny Mornštajnové, která už mi asi rok (možná i dýl) ležela v knihovně. Musím říct, že mě knížka hodně chytla. Teď v poslední době čtu spíš fantasy, takže jsem se bála, že něco takového... komornějšího mi nesedne, ale začetla jsem se v podstatě okamžitě. Dneska jsem byla i v dětské knihovně, kde jsem si půjčila tři knížky, takže na nějakou dobu budu mít zase vystaráno. Co mě ale moc nepotěšilo, byla zpráva od kolegy z kina. Normálně chodím na brigádu v pátky, ale dnes jsem měla mít výjimečně volno, protože jsem za kolegu byla před dvěma týdny v sobotu (btw. to je ten, co byl v Chorvatsku, naštěstí už je v pořádku, takže chytil asi jen nějaký bacil nebo mu neudělala dobře ta cesta). Tak z toho nakonec nic nebude. Sice můžu (nejspíš, to se ještě pořádně neví) přijít o něco později, ale i tak mi vadí, že se to řeší takhle natěsno. Já jsem ten typ člověka, co není moc spontánní a takové rychlo-změny moc rád nemá. Pro mě by bylo ideální, kdybych (minimálně) den dopředu věděla, že zítra bude všechno jinak - samozřejmě ne vždy se to tak dá udělat. Budu alespoň doufat, že jim bude stačit, abych byla normálně do osmi na pokladně, udělala uzávěrku a šla domů.

Jelikož se v nejbližší budoucnosti asi moc novinek nedočkáme, je třeba využívat aspoň to málo, co se někde objeví. Já jsem v tomto týdnu viděla na InstaStories Gal tohle video, které natočila jako reklamu pro izraelskou streamovací službu HOT. Video nese název "date night on corona time", tedy "rande v době korony", a je opravdu moc vtipné. Jedinou nevýhodou je, že Gal tu po celou dobu (vyjma konce) mluví hebrejsky a titulky jsou taky hebrejské - aspoň teda doufám, zase takovou jazykovou znalost bohužel nemám, ale na Wikipedii stojí, že oficiální jazyk v Izraeli je hebrejština, případně zde mohou mluvit i arabsky, takže to bude jedna z těchto možností. Na stories ale Gal reklamu zveřejnila s anglickými titulky, které jsem si přepsala a zde pro vás mám překlad:

Od doby, co žijeme s koronavirem, se chození na rande poněkud... zkomplikovalo.
- Dobrý den. - Začíná to se slečnou na hlídání.
Pokračuje to v taxíku.
- Jste nemocní? Byli jste nemocní? Nakazil vás někdo nemocí, kterou můžete přenést?
- Dobrý den, co si dáte? - Účet, prosím.
Nakonec se nejlepší částí rande stal návrat domů ke streamovací službě HOT. Najdete tu nejen své oblíbené seriály, ale také pořady o fitness, líčení a vaření.
Kdo by vůbec stál o to chodit ven?

A jak zvládáte život v době korony vy? Chodíte už normálně ven (např. do města, knihovny, restaurace/kavárny) nebo se lidem snažíte spíše vyhnout?

4 komentáře:

  1. Asi jsi mi dala tip na četbu, kterou já teď strašně zanedbávám.
    Reklama je skvělá, vtipná a Gal jako vždy dokonale dokonalá :-) Scéna s rouškami, kdy nastupují do taxi a nadechují se, je ultra vtipná :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a ještě k tvé otázce ohledně života v době koronavirové pandemie. Nikdy jsem situaci nepodceňovala, ale s nástupem léta a uvolňování opatření mi otrnulo, takže můj život a trávení volného času je vlastně dalo by se říct stejný jako předtím. V restauraci jsem byla od vyhlášení nouzového stavu asi dvakrát, necestuju a ani nemám v plánu letos cestovat nikam do zahraničí. Mám obavy, jak to bude vypadat na podzim, kdy do toho nastoupí virózy a chřipky a lidi se zase začnou bát každého kýchnutí a nedej bože někam přijít s malou rýmou. Tím se nikomu neposmívám, chápu opatrnost, zvlášť třeba u rizikových skupin, ale to aby se člověk pomalu bál někde zakašlat.

    OdpovědětVymazat
  3. Samozřejmě, že ráda zůstanu spřátelená :)

    Video je super, Gal to moc sluší a je zajímavé ji slyšet jejím rodným jazykem :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta reklama je fakt povedená :D Je to hrůza s tou koronou, a to u nás se to dalo celkem rychle dokopy, v Americe je to třeba pořád hrůza. Ale bůh ví, jak to bude dál, moc dobře se to nevyvíjí :D Jinak Gal je prostě hrozně nádherná a je zajímavé slyšet ji mluvit hebrejsky:)

    OdpovědětVymazat