Death On The Nile - Virtual Press Tour Begins

 Jak už jste si asi mohli všimnout, blog je teď momentálně oblečený do nového kabátku. Po pár dnech přemýšlení jsem se nakonec rozhodla, že si založím i druhý blog, na kterém bych si mohla zkoušet tvořit a nastavovat různé vzhledy a stažené šablony, abych si tak nezasahovala do svého hlavního blogu a nic tady nepokazila. Jakmile jsem měla všechno odzkoušené, jediné co zbývalo pořešit, bylo vytvoření záhlaví. Dneska jsem si řekla, že už si nad tím sednu a splácala jsem něco, co teď sami vidíte - Nattynax tímto ještě jednou děkuju za radu ohledně toho, kam se záhlaví/header nahrává :). Jelikož můj grafický um by se dal vyjádřit jako "nula, nula, nic" není to nic světoborného - jen obrázek, do kterého jsem vložila logo a přidala trochu textu - nicméně i tak jsem s tímhle vzhledem o něco spokojenější než s tím, který tu byl od začátku - jasně, byl modernější, ale myslím si, že ten, co je tu teď, více vystihuje podstatu/srdce tohoto konkrétního blogu :). Jediné, co mi trochu vadilo, je, že jakmile se člověk rozhodne pro jiný motiv, tak kromě nastavování všeho ohledně vzhledu, musí znovu řešit i zobrazené gadgety v menu a další věci, které se zobrazují na hlavní stránce (měla jsem tam třeba popular posts nebo feature posts). Skrz to je tedy kompletní předělání designu trochu pracnější, ale pořád je to v té rovině, kterou jsem schopna zvládnout.

Novinek stále moc není, ale vypadá to, že v blízké budoucnosti by se přeci jen mohlo začít něco dít. Určitě všichni víte, jak by ne, když je to i v menu v projektech, že kromě Wonder Woman 1984 by Gal měl ještě letos (*fingers crossed*) vyjít další film a tím je Death on the Nile / Smrt na Nilu. Samozřejmě se jedná o volné pokračování Vraždy v Orient Expressu, kde Kenneth Branagh opět ztvární slavného belgického detektiva Hercula Poirota. Film má stanovené jako datum premiéry v ČR 22. října, zajímavé je, že s tímto datem se ani při krizi s koronavirem nehýbalo a budeme-li mít štěstí, tak se s ním ani hýbat nebude (a já v to samé doufám i u Wonder Woman). Proč o tom ale píšu? Minulý týden totiž začalo takové menší press tour, které kvůli ochraně herců a novinářů probíhá virtuálně. Já bych o tom neměla ani tušení, kdyby Gal na InstaStories nesdílela krátké video (na které se dostanete kliknutím na fotku ↓) pořízené pravděpodobně v okamžiku focení pro nějaký časopis - mimochodem taky se vám tak hrozně líbí ten její bílý overal jako mně? 😍 Na twitteru jsem taky našla informaci, že bychom se brzy měli dočkat i prvního trailer - někteří se dokonce vytasili i s datem 19.8., což je příští středa. Já osobně bych byla moc ráda, kdyby se tato informace potvrdila, protože z natáčení se neobjevila ani jedna fotka, a já bych moc chtěla vidět, jak tu Gal bude vypadat :). Snad bude v blízké době vypuštěn do světa (tedy na internet) i materiál pořízený právě během této virtuální press tour.

4 komentáře:

  1. Jejda, to nestálo ani za zmínku :-) Za mě ses s novým motivem popasovala skvěle a vzhledem k tomu, že sama tento jednoduchý vzhled blogu používám, tak ti tuto volbu samozřejmě chválím :-)

    Držím palce, aby data premiér už zůstaly, protože zatím snad všechny filmy, na které jsem čekala, se jejich premiéry (v lepším případě) přesunuly) anebo (v tom horším) se místo v kině budou vysílat na streamovacích službách. Gal je na fotce neodolatelná od hlavy až k patě. Doufám, že je to opravdu z nějakého focení a brzy se objeví nějaké nové fotky, protože během pandemie je útlum i v této oblasti.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na tom stejně jako ty. Byla jsem ráda, že jsem na web nahrála aspoň to záhlaví :D A je to tam stejné. Když změníš vzhled, změní se ti úplně všechny položky podle té šablony, kterou vybereš a to je pěkně na prd, takže asi dlouuuuho nic měnit nebudu :D

    Co se týče té virtuální propagace, tak jsem ráda aspoň za to, i když to není úplně ono. Každopádně Gal vypadala naprosto dokonale! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se konečně musím podívat na ten odkaz, cos mi posílala, abych něco udělala s tím svým blogem, protože mě opravdu rozčiluje, jak to tam teď vypadá, ale zároveň nějak nemám sílu to řešit :D Musím se k tomu konečně odhodlat, každopádně tady to teď vypadá skvěle :) Dneska teda ještě trochu opláču konec blogu... a pak se plně vrhnu do nové éry. Asi až, když blog fakt zmizí, budu schopná se od něj odpoutat.

    Jinak co se týče Smrti na Nilu, tak se opravdu moc těším a jsem zvědavá, jestli to dopadne a film vyjde i letos. Na druhou stranu, když probíhá nějaká ta virtuální press tour, tak si myslím, že tak nějak počítají s tím, že se premiéra posouvat nebude, tak snad to klapne. Já teď trochu pláču kvůli Happiest Season s Kris, protože se to sice možná neposune, ale asi přijdeme o takové ty ofiko akce, rozhovory, a obecně promo, což by mě moc mrzelo, ale uvidíme, jak to dopadne. Jinak teda ten overal, co má Gal na sobě, je naprosto úžasný, neskutečně se mi líbí a Gal opravdu moc sluší. Doufám, že se toho brzy tedy objeví víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak musím říct, že změnu jsem jen a jen uvítala, určitě to takto vypadá lépe a moc se ti záhlaví povedlo! Já jsem ráda, že na wordpress jsou fakt hezké šablony, jen se platí, ale chytla jsem promo kód, že ta šablona, co mám teď vyšla kolem 100, tady vidím výhodu, že nebudu mít nutkání ji často měnit, možná jen 2x ročně :D Ale zase mi chybí, že si je nemůžu dělat sama, už jsem si udělala design na blog a pak oznámili konec :D

    Taky doufám, že premiéra bude a nebude se nic odkládat na můj vkus už toho bylo odloženo dost, jako chápu, že to nešlo jinak, ale tak mrzí to! :( Už se těším na rozhovory, Gal má nádherný komplet!

    OdpovědětVymazat