Wonder Woman 1984 - Trailer #2

  

Přeji vám všem hezkou neděli. To ten týden zase utekl pěkně rychle, že? Nebo celkově srpen. Ani se mi nechce věřit, že už nám zbývá posledních 8 dní a pak přijde zase září, které pro většinu z nás znamená nástup zpátky do škol. Já mám teď v úterý odpoledne zápis na magistra a upřímně doufám, že všechno proběhne rychle a v pořádku (už nám teda psali, že musíme mít v prostorách školy roušky). Po zápisu si chci totiž ještě skočit na pobočku Oxford Bookshop v Olomouci, abych si vyzvedla objednanou knížku. Líbí se mi, že na jejich eshopu mají velice příznivé ceny knížek - já si třeba objednala ilustrované vydání Nikdykde od Neila Gaimana v angličtině a přijde mě to na 208 korun. Jde teda o paperback, ale i tak si myslím, že je to velice příznivá cena a knížek v podobné cenové rovině tam mají plno. Sice nějakou dobu trvá, než vám přijde, protože knížky objednávají u (tuším) dodavatele, ale pořád mi to přijde o něco bezpečnější, než kupovat knížky v originále přes eBay nebo BookDepository. Taky mě to třeba donutí číst víc knížek v aj a už nebudu muset čekat rok až dva než knihu někdo přeloží (pokud ji vůbec přeloží).

V pondělí a úterý asi nic nenapíšu, protože na oba dva dny už mám nějaký program - zítra se pojedeme s taťkou mrknout do IKEA (nevím, jak to skloňovat :D), já v tomhle obchodě ještě nikdy nebyla, takže se těším, co tam uvidím a třeba tam načerpám i nějakou inspiraci, jak si ještě vylepšit pokoj nebo tam najdeme nějaké suprové kousky nábytku. Jak už jsem ale avizovala u předchozího článku, o novinky teď budu mít na nějaký čas vystaráno. Včera totiž konečně proběhla DC Fandome Event, kde bylo představeno hned několik nejočekávanějších nadcházejících projektů od DC - mě třeba hodně navnadila ukázka na nového Batmana, pořád jsem z obsazení Roberta Pattinsona trošku rozpačitá, ale vypadá to, že se své role zhostí s důstojností :). Chybět tu nesměla ani Wonder Woman 1984, které už se letos snad konečně dočkáme hned na začátku října. Jelikož akce probíhala na náš čas v hodně pozdních hodinách a záznam z panelu se ještě v plné kráse neobjevil na youtube, přináším vám alespoň nový trailer, který je plný doposud neviděných scén, včetně menšího souboje mezi Dianou a proměněnou Barbarou v Cheetah (a ta vypadá teda fakt parádně!). Já osobně jsem opět nadšená a už se nemůžu dočkat až film uvidím v kině. Tentokrát vkládám do článku trailer v originále bez titulků, protože na YT se objevil zatím jen s českým dabingem - nic složitého tam ale neříkají, takže si myslím, že rozumět budou i ti z vás, co umí aspoň trochu anglicky ;).

PS: Pokud se vám taky líbí použitá hudba tolik jako mně, tak vás určitě potěší informace, že o instrumentální soundtrack se nepostaral nikdo lepší než úžasný Hans Zimmer.

2 komentáře:

  1. Trailer super, fakt mě hodně bavil a těším se moc. Gal je tak krásná! A scéna, jak se dívá na Chrise a pak ho obejme je zlatá ♥ Super, že premiéra zůstává na říjen, protože jsem před pár dny zjistila, že zmizelo datum plánované preméry na říjen u Those Who Wish Me Dead, tak vůbec nevím, jestli ho budou letos promítat.

    P.S. Jo a díky za titulky k Ivanovi ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně mi bylo jasný, že to je soundtrack od Hanse!! Do háje ten song v traileru je luxusní! Ten chci do mobilu. Je takovej... že tě nabije energií a máš chuť se rvát s celým světem! Celkově trailer mě fakt navnadil a myslím, že tohle bude bomba. Líbí se mi, že tam je i trošku toho humoru (viz konec traileru). Fakt se na tohle těším a Gal je tam zase naprosto dokonalá! Hodně jsem si jí jako herečku oblíbila, navíc je to také nádherná žena.
    Jinak co se týče tvé zkušenosti s nakupováním knih... Já jsem velký čtenář.. Mám dokonce i svůj bookstagram a zapojuju se do knižní komunty jak naší české, tak zahraniční a dokonce recenzuji i pro knihy Dobrovský.. Anglické knihy nakupuji jedině přes bookdepository a nikdy jsem neměla sebemenší problém. Když kniha nepřišla, poslali zpět peníze a to se stalo snad jen jednou. I teď během koronaviru trvá knize cca jen týden než dojde a to je hodně dobrý. Navíc ty ceny tam jsou velmi příjemné když chytneš nějakou akci. Hlavně se mi líbí, že tam prodávají třeba i speciální edice, které jinde neseženeš. Takže pokud ráda čteš v cizím jazyce, opravdu se nákupu na bookdepository nemusíš bát. Nakupuji jen tam a pořád, takže dej na mé pozitivní zkušenosti. A co třeba čteš a co sis třeba objednala?

    OdpovědětVymazat