Wild Mountain Thyme - New Still

 

Přeji vám všem hezký čtvrteční večer. Vím, že je to teď s mým tempem přidávání nových článků na draka, a mě to taky štve, protože se zase vyrojilo pár super novinek, ale bohužel práce do školy je opravdu hodně. Zítra budu dávat do kupy prezentaci, kterou budu mít v pondělí online a vůbec se na to netěším a jsem z toho nervózní, hlavně teda proto, že z předmětu, do kterého ji dělám, mám učitele, kterého nemám vůbec ráda a který ke mně byl jednou docela dost kritický. Ale víte, co jsem si řekla? Když bude mít nějaké blbé kecy, tak prostě vypnu zvuk 😀. To je asi jediná výhoda toho, že tu prezentaci budu mít online. Ve středu jsem taky měla s kamarádkami prezentaci, kdy jsem si měli naplánovat 45minutovou hodinu angličtiny. No, nevyšlo to úplně, tak jak mělo, byly tam nějaké technické problémy a prezentace byla docela dost dlouhá, ale na druhou stranu jsme se zase něco naučily o tom, co v hodině nedělat. Jinak vám asi nic zajímavého nepovím. V týdnu si dělám nějaké menší úkoly a víkend (do kterého počítám i pátek, protože mám volno) věnuju těžším domácím úkolům nebo právě projektům. Do toho si ještě v rámci jednoho předmětu píšu s Lauren, Američankou, co taky studuje učitelství angličtiny v (tuším) Michiganu, a společně diskutujeme o literatuře. Baví mě číst si její e-maily a názory, ale odepisování mi vždycky zabere strašně moc času (teď v úterý to třeba byly 2 hodiny). Myslím si, že je to kombinace toho, že píšu v angličtině a taky, že píšu tak dlouhé e-maily. Vždycky, když si to po sobě čtu, mám dojem, že bych se klidně mohla vrhnout na sepsání nějakého tlustého románu 😅.

Jedna bomba zpráva, která se před nějakou dobou objevila u Emily, se týká jejího nového filmu Wild Mountain Thyme, kde si zahraje po boku Jamieho Dornana. Když jsem o tomhle filmu psala naposled, myslím, že jsem zmiňovala, že se ho nejspíš dočkáme až na konci příštího roku. Asi si dovedete představit, jak jsem jásala, když časopis People uveřejnil článek, ke kterému přiložil i doposud neviděnou stillsku (↓), ve kterém stálo, že film půjde do kin a na VOD už letos 11.prosince! Pro nás to tedy znamená to, že i kdyby WMT nešel do českých kin, tak si jej budeme moct alespoň stáhnout - druhá varianta pak je, že jej odkoupí HBO GO nebo český Netflix, ale moc bych v to asi nedoufala. Já jsem tak dostala předčasný vánoční dárek, protože na tenhle snímek se těším od doby, co ho oznámili (ale to mám tak snad u většiny filmů). S dobrými zprávami ale zatím nekončím. Na twitteru totiž koluje informace, že bychom se v blízké době měli dočkat také traileru, což vzhledem k datu uvedení dává smysl. Taky jsem ale zahlédla, že Wild Mountain Thyme je zvažován jako možný kandidát na nominaci na Oscara. Myslím si, že šance by tu byla, protože jde o filmovou adaptaci úspěšné divadelní hry, kterou si sám napsal a zrežíroval její tvůrce John Patrick Shanley. Já bych to Emily teda hrozně přála, protože za svou kariéru ještě na nominaci nedosáhla, a byla bych ráda, kdyby se to stalo ještě před tím, než se z Oscarů stane fraška (a tím odkazuju na ta jejich vymezení/omezení, která vejdou v platnost za 4 roky nebo kdy).

Jak už jsem zmiňovala výše, novou stillsku s postavou Emily a Jamieho vypustil do světa časopis People, který s těma dvěma udělal i krátký rozhovor. Z časových důvodů vám ho bohužel nepřeložím, ale pokud máte chvilku, určitě na něj mrkněte. Níže pro vás mám přeložené jen dva úryvky, které mi přišly asi nejzajímavější. Závěrem už jen dodám, že Emily si ve filmu zahraje postavu Rosemary Muldoon, tvrdohlavé farmářky, která je zamilovaná do Anthonyho Reillyho, postavy Jamieho Dornana, ten však jejím citům nevěnuje sebemenší pozornost. Celý film se pak bude odehrávat v Irsku, takže já jsem hodně zvědavá, jak si Emily poradila s přízvukem :).

o své postavě: "Co mám na Rosemary hrozně ráda, je to, že je praštěná a výstřední. Je také zarytě přesvědčená o tom, že Anthony je pro ni ten pravý a nemine chvíle, aby mu to nedala najevo. Myslím si, že oba dva (Rosemary a Anthony) dohání k šílenství ta izolace a osamělost."

o tom, že přijala roli v menším filmu: "Nikdy mi nezáleželo na tom, o jak velký film jde. Jde mi o kvalitu obsahu a tohle byl bez pochyby ten nejkrásněji napsaný scénář, co jsem po dlouhé době četla. Myslím, že jsem už dlouho toužila po tom natočit něco intimnějšího. (...) Menší filmy obvykle bývají zajímavější, výstřednější a blíží se víc tomu, co by se stalo ve skutečnosti. Tenhle film si mě našel v pravou chvíli, myslím, že jsem zrovna s Johnem dotočila A Quiet Place 2, což je velký film v jednom žánru, a říkala jsem mu, že chci natočit něco menšího a divného. A pak, zničehonic, se mi do ruky dostal scénář k tomuhle filmu, až jsem z toho měla pocit, že mě někdo slyšel a ten scénář mi poslal se slovy 'tady máš ten svůj malý, divný film'. A já v duchu odpověděla, že to beru."

FILMOGRAPHY - WILD MOUNTAIN THYME - STILLS [NEW: 1x]

    

4 komentáře:

  1. Také mi už začala online výuka a já jsem z toho nesvá, jsem ráda, že nemusím dojíždět, hlavně nemusím vůbec do centra Prahy, to se mi moc právě nechce, ale já se prostě nedokážu soustředit, dělám pořád něco jiného :( Ale tak uklizeno jsem snad neměla nikdy, protože u toho uklízím, pak se divím, že nic nechápu :D Moc se na film těším, už jenom, že tam bude Jaime :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelá fotka, som zvedavá na tento film ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Držím ti palce s tou prezentací, určitě to bude v pohodě :) i když mě teda online prezentace stresují snad víc jak ty klasické. Měla jsem teď v to úterý, co bude, a kromě toho, že jsem ji dělala úplně na poslední chvíli, protože jsem měla to dálkový studium, tak jsem ještě musela zacházet se zoomem a to mi fakt nejde :D Jinak mi přijde strašně super, že si takhle dopisuješ s tou Američankou, to je zajímavý :)

    A tak to je skvělá zpráva s tím filmem, to jsem nečekala. Říkala jsem si, že kdo ví, kdy se ho dočkáme a ono už letos. Taky se na film moc těším, takže tohle je opravdu skvělá zpráva :) Stillska je skvělá, jen mi bohužel nejde rozkliknout ve větším formátu, tak se po ní podívám někde externě. Emily to tam ale moc sluší, jsem na ten film zvědavá, myslím, že by to mohla být moc příjemná oddechovka i podle toho popisu. A taky jsem hooooodně zvědavá na irský přízvuk :) Rozhovor si přečtu zítra, dneska už mi jdou oči šejdrem, ale podle úryvků vypadá zajímavě, tak na něj ráno mrknu. Já už teď moc rozhovory nepřekládám, takže chápu, že není čas. Já mám zkušenost, že i když jsem nějaký přeložila, přečetla sis ho tak maximálně ty :D tak už se asi ani nenamáhám :D

    Jinak k tvému komentáři u mě na blogu, to nééé, překládat budu zase z italštiny, ne z turečtiny :D jsem to tam tak zcucla do jednoho, že to tak asi vyznělo :D Turečtinu jsem se sotva začala učit, chodím do skupiny pro A1 :D a jedu úplně od nuly, ale právě mě to hrozně baví. Snad mě ještě nikdy žádnej jazyk tak nebavil jako právě ta turečtina, teď furt sjíždím nějaké turecké seriály a poslouchám písničky a vůbec nevím, která bije :D (teda jako mám titulky, ale i tak), ale hrozně se mi ten jazyk právě líbí :D Tak jsem teď takový blázen a nadšenec no :) Jinak kdybys měla těch tvých 20 předmětů prezenčně, no to by bylo taky něco :D i když já vlastně ani nevim, jestli by to bylo horší nebo lepší... ale aspoň ta cesta odpadá no. Ale je to takhle online celkem náročné. A taky mě mrzí, že se nepotkám se spolužáky a tak no.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se zdá, že ta škola je teď s těmi online komplikacemi ještě náročnější než kdy dřív. :D Tak snad prezentace i vše okolo vychází dobře - i přes zákeřnýho kritickýho učitele, ale holt i s takovými lidmi se musíme potýkat.

    Na film jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat