Wonder Woman 1984 Will Open in Cinemas and on HBO Max

  
Zdravím všechny ve čtvrtečním dopoledni a dalším zataženém dni. Několik dní, nebo respektive přesně týden, jsem se neozvala, protože jsem dělala věci do školy a taky jsem chtěla konečně dočíst knížku, kterou jsem měla už strašně dlouho rozečtenou. Tento týden jsem navíc začala pracovat na své literární eseji do předmětu literatura pro děti. Samozřejmě jsem si pro tenhle úkol vzala Harryho Pottera, konkrétně tedy Fénixův řád, a jako téma jsem si zvolila "Dolores Umbridgeová jako učitelka". Myslela jsem si, že se mi o tom bude dobře psát, protože HP je moje srdcovka, ale opak byl pravdou a dnes nad tím budu sedět už třetí den 😀. Napsat alespoň 1500 slov se nakonec ukázalo jako ne příliš velká sranda, ale nakonec jsem to zvládla. Takže teď už mi stačí jen do eseje zapojit nějaké citace ze dvou akademických zdrojů, celé to upravit a dopsat závěr, doufám, že většinu sfouknu během dneška.

Ale teď už k věci. Asi bych dnes nepsala, kdyby na mě ráno nevybafla tahle skvělá zpráva! Nakonec se potvrdila má domněnka, že další přesun premiéry druhé Wonder Woman by už asi nebyl v zájmu nikoho a tak se hlavouni z Warner Bros. rozhodli, že zkusí dvě verze. Wonder Woman 1984 se nakonec opravdu objeví ve všech otevřených kinech a to už 16.prosince, zároveň ale bude od 25.12. na měsíc dostupná na streamovací službě HBO Max. HBO Max u nás bohužel není dostupný, takže buď by zapojili naše HBO GO nebo by spoléhali na znovuotevření českých kin. Studio Warner Bros. tímhle rozhodnutím docela dost riskuje, protože na netu se stoprocentně objeví pirátská kopie k volnému stažení, navíc si neúčtuje žádný poplatek navíc jako to třeba udělalo Disney v případě uvedení Mulan na jejich službě Disney+. Taky je otázka, jaká bude návštěvnost v kinech a kolik jich vůbec v prosinci bude po světě otevřených. Hrozí tedy milionové ztráty a je dost možné, že film ani nevydělá tolik, aby zaplatil výdaje za své natočení, což dělá 200 milionů dolarů. Já osobně ale mám naději, že to dopadne dobře a jako fanoušek jsem hrozně ráda za to, že se Wonder Woman 1984 letos opravdu dočkáme ♥. Gal se k celé situaci vyjádřila i na svých sociálních sítích:

"UŽ JE ČAS. Všichni jsme na tenhle film čekali dost dlouho. Opravdu se moc těším, až ho všichni uvidíte. Nebylo to jednoduché rozhodnutí a nikdo z nás si nemyslel, že bychom datum premiéry museli tak často odkládat, ale covid prostě otřásl světem. Máme pocit, že teď je nejvhodnější doba náš film uvést a doufáme, že vám přinese alespoň trochu radosti, naděje a lásky. Wonder Woman 1984 budete moct zhlédnout v kinech, ale také na HBO Max z pohodlí vašeho domova."

2 komentáře:

  1. Sama nevím, co je lepší nebo horší. Na jednu stranu chci filmy vidět co nejdřív, protože to čekání a nejsitota jsou nekonečné, na druhou stranu některé filmy chci vidět v kině a taky mi chybí hvězdy na červeném koberci z premiér. No a další věc je, o které taky píšeš, jestli filmy na sebe vydělají. Ale tohle je asi správné rozhodnutí, než aby film někde ležel a čekal, jak to s kiny vlastně bude. Otázka taky je, jestli nebude nějakou dobu i po znovuotevření kin ve světě nižší návštěvnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jde film do kin, snad se otevřou i ty naše, ale nějak to nevidím. Na film se ale hrozně těším :)

    OdpovědětVymazat