The Graham Norton Show - December 11, 2020

 
Přeji vám hezké středeční dopoledne. Musím říct, že včerejšek pro mě byl docela dost náročný a vyčerpávající. Do pondělí jsem se rozhodla vyčkat, jestli nám dá škola vědět ohledně praxí, které by nám měly začít za necelé 2 týdny. Bohužel naše škola má asi taky tendenci všechno řešit až na poslední chvíli a info nám přišlo až včera odpoledne. Já jsem ale ještě v pondělí napsala maila paní, která ty praxe řeší a ta mi v úterý dopoledne napsala, že si můžu domluvit praxe na škole v místě bydliště. Takže celý včerejšek jsem strávila tím, že jsem si dopisovala se zástupkyní na své bývalé základce (naštěstí mě teda neodmítli a praxe si zde můžu splnit :)), řešila jsem, které papíry si mám vytisknout, komu je mám vlastně dát a čí podpis potřebuju, a do toho se nám ještě změnily podmínky pro splnění praxí - v podstatě nám přidali víc práce :/. Nebudu lhát, byla jsem z toho včera už pěkně nešťastná, vystresovaná a chvilkami jsem se i trochu hroutila, protože už jsem se v tom nedokázala vyznat a u některých bodů pochopit, co po nás vlastně chtějí... Do toho ještě potřebuju, aby se mnou ohledně toho všeho komunikoval metodik praxí na angličtině, ale vypadá to, že dnes asi nebude na příjmu, tak doufám, že aspoň do pátku stihnu vyřešit všechno podstatné. Každopádně mi ale držte palce, ať to všechno dobře dopadne 😇.

Říkala jsem si, že by nebylo na škodu po anketách přidat nějaký normální článek. Včera večer jsem si psala data ke všem talkshows, ve kterých se Gal objevila, a premiérám, které proběhly. Jako první se Gal 11.prosince objevila v show Grahama Nortona, kam samozřejmě dálkově přišla propagovat Wonder Woman 1984. Na youtube jsem našla 7minutové video ↑, které obsahuje jen interview s Gal. Řekla bych, že nic moc zajímavého nebo nového se v něm nedozvíme, ale i tak je to vtipná podívaná, zejména díky tomu, že ke Gal se všechno dostávalo s pár sekundovým zpožděním. Nejlepší je potom konec, kdy byla překvapená, když rozhovor skončil 😀. Bohužel opět nemáme k dispozici žádné oficiální fotky, ale Galina stylistka Elizabeth Stewart se na svých sociálních sítích podělila aspoň o jednu fotku, kde si můžeme lépe prohlédnout Galiny ultra barevné šaty značky Patou.

APPEARANCES - THE GRAHAM NORTON SHOW - DECEMBER 11, 2020 [NEW: 1x]

    

5 komentářů:

  1. Ty šaty, co měla Gal na sobě, jsou hrozně zvláštní a vůbec se nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbí :D Líbí se mi, jak jsou barevné, ale zase ten střih je takový divný a ty vzory mi nejsou úplně blízké, ale Gal to moc sluší a líbí se mi, jak jsou barevné a veselé :) Jinak rozhovor jsem viděla už před pár dny, ale nějak jsem se nedokopala k tomu ho okomentovat :D až jsem skoro zapomněla, co se tam řešilo, ale máš pravdu, že jak to měla Gal zpožděné, tak to bylo vtipné :D Já jsem teda pořád ještě Wonder Woman 1984 neviděla. Mám ji staženou už několik týdnů, ale nějak jsem na ni pořád neměla náladu a ještě jsem na ni četla dost kritiky, tak jsem chtěla počkat, až ze mě tohle ovlivnění vyprchá, abych se mohla kouknout nepředpojatě. Tak možná na to dojde zítra, když je ten Valentýn :D Každopádně se mi líbí, že ten formát Grahamovy show zůstal pořád podobný, jen z gauče se stala křesla s bezpečnými odstupy :D škoda, že tam Gal nemohla být osobně. Pobavilo mě, jak se bavily o té módě 80. let :D protože vypadat dobře v tom je asi opravdu div :D Pobavilo mě, jak Graham prozradil to o neviditelném letadle :D ale mám dojem, že to bylo v nějakém traileru snad i, že to nebyl spoiler :D A ano, sleduju to znovu, abych to mohla okomentovat pořádně. Ale asi nebudu komentovat každou vteřinu, jen Gal se hezky poslouchá a Graham je moje oblíbená show, takže to byla radost vidět znovu a vidět Gal propagovat film. Jen je mi líto, že ti remote hosti tam nejsou celou dobu no...

    Jinak tedy, tos měla opravdu náročný den, ale jsem ráda, že tě tvoje základka nechá dělat praxe u nich. Aspoň už to máš konečně vyřešené, ale je mi jasné, že je s tím určitě hrozného papírování a všeho. Co vám přidali za povinnosti, žes psala, že vám přidělali práci? To je mi líto. Čekala bych v téhle době, že jí spíš uberou. To je mi líto. Ale věřím, že to všechno zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvelé Gal opät vidieť a veľmi jej to pristalo. Totálne nádherná bola ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce s tou praxí. Mohlo by tě uklidnit známé prostředí bývalé školy. Otázkou je, jaké ročníky budou vůbec otevřené. Od března mají nastupovat poslední ročníky, zatím chodí první a druhý stupeň. Člověk by si řekl, že učit děcka na základce bude jednodušší, ale asi to tak nebude, protože jsou mnohem víc neukáznění než středoškoláci.

    Taky jsem přemýšlela, jestli se mi ty šaty vlastně líbí nebo ne :-) Ale jo, líbí. Jsou opravdu hodně pestré, ale o tom to taky je, že si na sebe celebrity mohou vzít něco, co si člověk jen tak ven na ulici nevezme.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad všechno s praxemi dopadlo dobře :) akorát si říkám, jak ty praxe budou probíhat, když jsou školy zavřené?

    Gal měla fakt zajímavý outfit, který se mi svým způsobem i líbí :D A rozhovor je jako vždy super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gal to neskutočne pristalo, veľmi sa mi páči celý jej look ♥ okrem toho skvelý rozhovor ♥

    OdpovědětVymazat