'Wild Mountain Thyme' Press Tour - December 2020

 
Po týdnu se poslušně hlásím s novým článkem. Původně jsem si myslela, že během toho měsíčního volna, co teď mám (teda, teď už mi z něho zbývají jen 2 týdny), tu budu víc, ale nebudu lhát, ten volný čas raději věnuji jiným věcem. Teď si momentálně vypracovávám státnicové otázky do literatury a je to teda docela masakr. Ze 16 otázek mám vypracovaných 11 a už teď mám popsaných 56 stran, což je o dost víc, než jsem měla k oběma literaturám ke státnicím na bakaláři a to těch otázek bylo o 12 víc. Ony ty otázky jsou docela obsáhlé a některé spojují americkou a britskou literaturu, ale i tak si to celé zkusím ještě projít, jak budu mít hotovo, a třeba i něco pokrátím. Když nedělám tohle, tak si čtu nebo na něco kouknu (teď nově koukám na WandaVision a přes původní rozpaky si mě nakonec seriál získal :)). Měla jsem chvíli čtecí krizi, takže místo knížky jsem se začetla do časopisu Epocha (koukala tady na mě totiž kupa nepřečtených čísel), ale momentálně mám rozečtenou knížku With Fire on High, kterou si chci napsat do seznamu přečtené četby ke státnicím v rámci otázky věnující se Afro-Americké literatuře. To je tak ve zkratce info o tom, co se u mě děje. Ještě teda doufám, že nám v následujícím týdnu dá škola vědět, jak to bude s praxí. Jeden učitel totiž naznačil, že si nakonec budeme praxi domlouvat my sami na škole v místě našeho bydliště (původně nám praxe měla domluvit škola), ale zatím nám nikdo nedal oficiální instrukce, tak doufám, že příští týden už se někdo ozve...

Teď už ale k článku. Dneska to bude zase o Emily, protože ta těch novinek má podstatně míň než Gal, tak s ní chci být dřív hotová. Bohužel propagace Wild Mountain Thyme nebyla úplně nejlepší. Emily sice poskytla několik rozhovorů, které si může každý najít na YouTube, ale zase se objevila v minimálním množství talkshow (aspoň mně to tak přijde :D). Jednou z těch zbývajících bylo Good Morning America, kde se Em objevila spolu s Jamiem Dornanem. Interview má ale jen 5 minut a nic moc zajímavého nebo nového se v něm neřekne. Víc se teda v mých očích povedl rozhovor v rámci talkshow The View - bavil mě hlavně začátek, kde Em mluvila o seriálu The Crown nebo o pořadu Some Good News, který vytvořil John Krasinski na počátku koronavirové pandemie (a pokud jste o SGN doposud neslyšeli, tak mrkněte aspoň na jedno video na YouTube ;)), na konci pak krátce vyjádřila svůj názor ohledně budoucnosti filmů a kin. K tomuto článku přikládám ještě sérii fotek, o které se s námi podělil Emilyn stylistický tým na sociálních sítích - bez nich bychom si nemohli podrobněji prohlédnout všechny ty parádní outfity, co na sobě Em měla. Já jsem se teda zamilovala snad do všech ♥.


G1l0QiQa BQ0t1YWx bACg0wu0 4O7xq1xf vJrlfrNB

2 komentáře:

  1. Em to neskutočne pristane v každom jednou outfite ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Viva Emilyným stylistům! Závidím ti takový krásný výběr do budoucích fashion duelů. To by byl hřích, kdybys teď měla ankety rušit :- Tak třeba ten 4. je skvostný, ale není tam ani jeden, který by si mi vyloženě nelíbil.

    OdpovědětVymazat