Gal Gadot: DC Fandom Global Event and "Justice League" (Snyder's Cut)


Po pár dnech se hlásím s dalším novým článkem. Od čtvrtka se bohužel nic moc zajímavého nestalo. Akorát jeden kolega z kina se tento týden vrátil z Chorvatska a samozřejmě se vrátil nemocný, takže jsem za něj v pátek brala směnu na letním kině. Hodně z nás teď přemýšlí nad tím, jestli jde jen o nějaký bacil nebo si s sebou z dovolené dovezl koronavirus. Pokud by se potvrdila ta druhá, horší, možnost, tak by to znamenalo, že bychom asi všichni museli jít na testy a do karanténa. Já jsem se s ním teda od jeho příjezdu do ČR nesetkala, ale byla jsem v kontaktu s lidmi, kteří se s ním viděli ve čtvrtek, kdy měl mít taky směnu na letním kině. No, budu doufat, že to je jen nějaké přechodné onemocnění, ze kterého se za pár dní uzdraví. Dále jsem pak dočetla Dobrá znamení, která mě opravdu moc bavila a přiměla mě k tomu, abych se po roce znovu podívala i na seriál (pokud jste ho neviděli, tak to určitě napravte, má jen 6 dílů a je fakt boží!). Teďka momentálně mám rozečtenou knížku The Book of Lost Things. V poslední době jsem si totiž říkala, že by asi nebylo na škodu, kdybych začala číst i nějaké knížky v angličtině (spíš pro zábavu než kvůli slovní zásobě). Mým velkým problémem ale je, že když čtu knížku v angličtině, tak mě to po chvíli přestane bavit a knížku odložím a nedočtu - nevadí mi ale třeba čtení článků nebo rozhovorů, jde prostě jen o tu literaturu. Nejsem si jistá, jestli se mi tuhle mou menší averzi podaří prolomit, ale šanci tomu dám a uvidím, jestli to půjde nebo ne.

Podstatou tohoto článku ale nebylo psát o mně, ale o dvou novinkách, které se během mé nepřítomnosti objevily a které se týkají Gal. Ta první novinka se týká akce, která nese název DC Fandom a která se uskuteční v sobotu 22.srpna. O co jde? Asi už jste taky slyšeli, že letos se nebude konat Comic Con v San Diegu, ale všechno pojede přes online přenosy. DC se trošku trhlo a vymyslelo si tuhle akci, kde budou představeny jejich nadcházející projekty a samozřejmě se bude mluvit i o filmech a seriálech, které jsme v uplynulém roce mohli vidět nebo které nás budou čekat na podzim či příští rok. Součástí bude samozřejmě i Wonder Woman 1984, která má v tento okamžik uvedené jako datum vydání začátek října. Bude se tu mluvit i o Justice League a s tím souvisí ona druhá novinka - vyjde totiž nová verze tohoto filmu, tzv. Snyder's Cut (tedy Snyderův sestřih). Vysvětlím. JL, který šel do kin v roce 2017, byl víc filmem Josse Whedona (ten mimochodem natočil první dva díly Avengers) než Zacka Snydera, který z postu režiséra odstoupil během postprodukce z důvodu úmrtí jeho dcery. Studio pak najalo Whedona, který měl u Marvelu se svými filmy úspěch, a doufalo, že to bude stejně i u filmu od DC. Výsledek? Justice League byl propadák, který si neviděl tolik peněz, jaké studio očekávalo, a byl odsouzen jak kritiky, tak i fanoušky, kteří očekávali temnější film ve stylu Batman vs Superman, který Snyder taky natočil. Mně osobně se JL líbil a ráda se na něj jednou za čas podívám, to ale neznamená, že by film neměl mouchy - a další filmy od DC, co po jeho vydání šly do kin, úplně vypouštějí informace, které tu zazní, jako třeba, že Diana/Wonder Woman od první světové války nepomáhala lidem, což popírá trailer k Wonder Woman 1984 😏. Od podzimu 2017 proto spousta fanoušků na sociálních sítích lobovala za to, aby studio vypustilo původní Snyderovu verzi, která se od té Whedonové hodně liší (Whedon totiž v podstatě všechno, co Snyder natočil, osekal nebo vystřihl, a dalo by se říct, že vytvořil úplně jiný film, než jakým JL původně měl být). Jejich prosby byly nakonec vyslyšeny a Snyder's Cut se příští rok (přesné datum se zatím neví) objeví ve filmotéce nové streamovací služby HBO Max. Osobně tedy doufám, že to, že jsou na DC Fandom zastoupeny dva filmy, ve kterých si Gal zahrála, bude znamenat, že se přenosu zúčastní a zodpoví i třeba nějaké otázky od fanoušků. Nebude to sice klasická akce, na které jsme zvyklí, ale v době novinkového sucha člověk bere úplně všechno. Já osobně už se tedy moc těším a doufám, že se tu dočkáme i třeba nových trailerů (hlavně k Justice League - já jsem na tu jinou verzi hooodně zvědavá :)) nebo ukázek.

Oficiální informace k DC Fandom Global Event najdete zde.

2 komentáře:

  1. Achjo, jak mě mrzí ta celá ta situace, kdo by to v lednu čekal, jsem zvědavá, kdy se dočkáme nějakého náznaku konce, protože ta Amerika mě děsí, tam je to masakr, mrzí mě, že se letos nebude konat Comic Con a celkově, že se nepodívám na nějaké ty panely, ale aspoň to vysílání je dobrý nápad, jen to není ono :D Doufám, že Gal tam bude!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě štve, že se nebude letos konat Comic Con :-( Už jen proto, že se Agelina loni upsala Marvelu pro Eternals. No od letošního roku už si všech těch akcí budeme víc vážit a nebdeme je brát jako samozřejmost :-) Mám trochu obavy, jak to bude vypadat u nás na podzim a dál a o premiérách a festivalech v Americe si letos nedělám už téměř žádné iluze.

    OdpovědětVymazat