Jimmy Kimmel Live - March 15, 2016


(jedná se o starý článek)


Vzhledem k tomu, že nejsou žádné novinky, jsem "nucena" tady přidávat tedy věci staršího data. Dneska se budeme věnovat Gal. Ta v roce 2016 propagovala film "Batman vs Superman", ve kterém se vůbec poprvé představila jako Wonder Woman (ale pořád mě štve, že se v tom mega dlouhém filmu objevila jen krátce). Celé press tour jí začalo 15.března, kdy se objevila v talkshow Ellen DeGeneres a Jimmyho Kimmela. Prvně jsem měla začít s Ellen, ale já měla náladu na Jimmyho a myslím si, že to zase až tolik nevadí. Z celého interview máme k dispozici dvě videa. V tom prvním mluví třeba o svém jménu, jak se Gal fanouškům nejprve jako Wonder Woman nelíbila, protože neměla tu správnou prsní výbavu, a Jimmy říká, že mu vadilo, že měla WW jiný kostým. Ve druhém zabrousí do minulosti Gal, která, jak už jsem psala, tak nějak přišla ke slávě, když se zúčastnila soutěže Miss Izrael a protože vyhrála, tak musela jít i na Miss Universe, což Gal úplně nelákalo a tak se rozhodla všechno sabotovat. Ze samotné talkshow se objevilo šest fotek. Gal to tady hrozně moc slušelo! Na sobě měla krásné černé šaty s květinovým vzorem značky Dolce&Gabbana. Do galerie jsem nahrála i pár fotek z jejího příchodu do studií, protože to na sobě měla jiné tmavo-zelené šaty, které jí tak hrozně slušely, že by byl hřích se o tyhle fotky s vámi nepodělit! :)


Na fotky se dostanete kliknutím na odkazy ↓


APPEARANCES - ARRIVING AT JIMMY KIMMEL LIVE STUDIOS - MARCH 15, 2016    


APPEARANCES - JIMMY KIMMEL LIVE - MARCH 15, 2016    

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že jsi se rozhodla přidávat starší věci, když nejsou novinky, protože já holky, kromě Jennifer sleduji až od tvého blogu nějak více, takže ty starší věci tolik neznám, na první pohled jsem si zamilovala ty květované šaty, já miluji květinový vzor! Ale i ty zelený vypadají moc dobře!

    OdpovědětVymazat