POTM - September


Po opravdu dlouhé době se opět hlásím s tradiční anketou POTM, kterou jsem měla tuším nachystanou už od května nebo června, ale nějak jsem ji nestihla přidat. V menu je stále ještě fotka s Gal jako Wonder Woman z června, ale říkám si, že už je tam tak dlouho, že náhodně vyberu nějakou fotku a vyměním ji. Až potom od září se všechno hodí do normálu a obě ankety budou zase fungovat tak, jak mají :).

Přiznám se vám, že tenhle článek jsem chtěla sepsat už včera, ale bohužel se mi stala taková nešťastná věc. Asi před jedenáctou hodinou nám na záchodě začala téct voda. Příčinou bylo, že u hadičky, která je na záchodě připojená zboku, se ulomil kousek z nějakého kolečka a výsledkem bylo, že se na záchodě udělala menší potopa. Já jsem samozřejmě nebyla znalá v tom, kterým kolečkem nebo páčkou se zastavuje voda (jako zkoušela jsem s tím zahýbat, ale nešlo to, později jsem zjistila, že člověk musí hodně zabrat, aby tam s něčím pohnul), tak jsem rychle odnesla věci, co jsme tam měli, tam, kde stříkala voda, jsem dala velký kýbl (který se velice rychle naplnil skoro až po okraj) a letěla jsem za správcem našeho vchodu, jestli mi s tím pomůže. Už je to bohužel ale postarší pán (má tak kolem 80 let), takže chvilku trvalo, než pobral, co po něm chci. Nakonec tedy šel k nám a vodu zastavil. Potom mi nejvíc času zabralo uklízení té spouště. Nebudu lhát, byla jsem z toho docela vystresovaná a klepaly se mi ruce. Taťkovi jsem bohužel zavolat nemohla, abych se ho zeptala, co mám dělat, protože v práci u sebe mobil nemá a zapíná si ho až někdy po půl třetí. Nakonec jsem si teda řekla, že si nebudu hrát na hrdinu a zavolám opraváře. První pán mi řekl, že může až zítra, druhý pán naštěstí čas měl. Nakonec se to vyřešilo tak, že nám tam vyměnil celou tu hadičku, která byla gumová, za nerezovou a řekl mi, a doufám, že nekecal, že tohle už nám nikdy nepraskne. Za tuhle opravu jsem dala 1200 a stovku jsem pak jemu a ještě kolegovi dala na pivo 😀. Samozřejmě když pak přišel taťka domů a řekla jsem mu, co se stalo, tak mi odpověděl, že by to byl schopný opravit sám, koupilo by se jen to kolečko, co se ulomilo, a vyšlo by nás to asi na 60 korun, ale naznal, že jsem se za dané situace, tedy "nerozumím tomu, nevyznám se v tom, nic jinýho jsem dělat nemohla", zachovala správně. Tohle všechno mě pak dovedlo k myšlence, co budu dělat, až tady taťka jednou nebude. Tady těmhle věcem já nerozumím a nejsem schopná, a myslím, že ani nikdy nebudu, si je opravit sama. Probírala jsem to s taťkou a došli jsme k závěru, že si musím najít dobře placenou práci, protože za všechny opravy, předělávky a jiné věci budu muset platit, protože si je sama neudělám a nemám milion známých jako taťka, abych si je zavolala na pomoc. Na touhle srandou jsem strávila půlku včerejška a pak už jsem neměla chuť nic moc dělat. Každopádně taťkovi jsem řekla, že mi pak řekne, jak se teda zastavuje ta voda, k čemu slouží které páčky a kolečka, a řekne mi, jak se co řeší, když se v bytě něco rozbije nebo když chci něco předělat.

Nevím, jestli si někdo z vás můj výlev přečte, každopádně já jsem měla potřebu se vypsat 😇. Teď už ale k věci. Na POTM září jsem vybrala čtveřici fotek s Emily. Tentokrát jsem se rozhodla, že půjdu do minulosti. První dvě fotky jsou z premiéry filmu Lov lososů v Jemenu z roku 2011. Em si zde zahrála po boku Ewana McGregora, se kterým pózuje na druhé fotce. Pokud jste tenhle snímek neviděli, tak mu určitě dejte v budoucnu šanci. Už je to teda delší doba, co jsem ho viděla, ale pamatuju si, že byl fajn. Sice to není bůhvíjaké veledílo, spíše takový komornější snímek, ale doporučit vám ho můžu. Druhé dvě fotky jsou pak z premiéry filmu Zásnuby na dobu neurčitou z roku 2012. Emilyna snoubence si zahrál Jason Segel, se kterým sdílí fotku číslo 4. Zásnuby jsou bohužel film, který vám doporučit nemůžu. Film má přes dvě hodiny a je strašně nudný... Nehledě na to, že i on obsahuje takové ty trapné scénky typické pro americké filmy. Taky už je to delší doba, co jsem ho viděla, ale moc dobré vzpomínky na něj nemám a myslím si, že už se na něj asi nikdy nepodívám. Dobře, tak to jsou vysvětlivky k fotkám, teď vás poprosím, abyste hlasovali. Bohužel na blogspotu nejdou dělat ankety (aspoň teda myslím), tak vás poprosím, abyste do komentářů napsali číslo fotky, která se vám líbí nejvíc :).
 

7 komentářů:

  1. Já jsem taky netechnický typ, naštěstí moje drahá polovička tomu rozumí :-) Chápu tvé myšlenky na to, jak to budeš zvládat, až tu taťka jednou nebude, ale přece neznamená, že budeš na všechno sama...určitě najdeš nějakou spřízněnou duši pro společný život :-)

    Nevím, jestli je problém jen u mě, ale zkoušela jsem se přepnout celkem do tří prohlížečů a a ni v jednom se mi nenačítají fotky v anketě :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už se mi vše zobrazuje tak, jak má, takže jdu hrdě hlasovat :-) Po krátkém rozmýšlení jsem vybrala druhou fotku. Emily se mi na ní ze všech čtyř fotek líbí nejvíc a Ewana mám taky ráda a jsou vedle sebe krásná dvojice :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Chudáku, já tyhle stresové situace nesnáším a vždycky se mi stanou, když není nikdo doma :D Ale zvládla si to dobře, já bych nejdřív asi půl hodiny brečela, a pak se snažila najít pomoc :DDD

    V anketě hlasuju pro první fotku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, tak to sis užila pořádné dobrodrůžo :D Ale náhodou si s tím sama poradila bravurně, myslím že na sebe můžeš být pyšná, vyřešila si to :) Fotky jsou krásné všechny. Na té první mi úplně připomíná Emily z DWP :D :) Ale nejvíc se mi nakonec líbí druhá fotka, tak hlasuji pro ni:)

    OdpovědětVymazat
  5. Týjo, vůbec nevím, co bych na tvém místě dělala, já bych prostě asi čekala, až se vrátí táta z práce :D Anebo otravovala kamarády, jestli nevědí. Opraváři by byli až na posledním místě, protože nesnáším volat/shánět někomu cizímu, vždycky se na to připravuju půl dne :D Takže sis s tím poradila podle mě skvěle.

    Jinak do ankety jsi vybrala krásné fotky, mě nejvíc zaujala ta druhá (prostě Ewan :D), takže hlasuju pro ní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasujem za prvú fotku ☺♥

    OdpovědětVymazat
  7. Hlasuji pro třetí fotku :)

    OdpovědětVymazat