'Wild Mountain Thyme' - Poster Sneak Peek and BTS Photos

 

Přeji vám všem pěkné úterní odpoledne. Tenhle článek jsem chtěla sepsat a zveřejnit už včera, ale nějak jsem na to neměla chuť. Tím důvodem bylo, že včera bylo 27.7. a kdyby to s blogem nedopadlo tak, jak to nakonec dopadlo, působila bych na něm už dlouhých, ale krásných, 12 let. Mně osobně zase až tolik nevadí, že o všechno přijdu, protože na justě jsou hromady a hromady různých blbostí, ať už to jsou řetězáky, povídky inspirované Twilight ságou, komiksy o životě Simíků nebo blogování o hromadě různých hereček či zpěvaček. Tahle éra pak skončila tím, že jsem začala psát o Kristen Stewart, ke které jsem pak přidala Jennifer Lawrence, která nakonec Kristen nahradila. V roce 2017 jsem k Jenn přidala ještě Emily a Gal a vznikla z toho trojice, o které chci do budoucna psát dál tady na blogspotu. Ze začátku jsem si myslela, že přechod na blogspot nebude úplně jednoduchý, protože hodně věcí je tu jiných než na blog.cz, ale s odstupem času si troufnu říct, že je to tady lepší než tam - mně osobně vůbec nechybí ty otravné reklamy, které dodrbaly každý článek. Doufám, že do budoucna blogspostu přijdu ještě víc na kloub, ne všechno tady sice funguje úplně podle mých představ a místo layoutů si budete muset zvyknout na velký/hlavní obrázek, který jednou za čas vyměním, případně změním barvu pozadí, ale neměnila bych. Mimochodem jak to s novými doménami vidíte vy? Jsou lepší/horší než blog.cz? :)

Dobrá, teď už tedy k Emily a jejím novinkám. Nechtěl se mi o tom psát samostatný článek, tak vás o tom informuju tady. Možná jste zaregistrovali, že minulý týden některé filmové společnosti opět posunuly data premiér. Tomu bohužel neuniklo ani tolik očekávané pokračování A Quiet Place, které má teď vedené jako nové datum premiéry 23.dubna 2021! Původně měl jít film do kin v půlce března, konkrétně v době, kdy mnoho zemí začalo zavádět karanténní opatření, pak jej přesunuli na samý začátek září a nakonec tedy vyjde o rok a něco později oproti původnímu datu uvedení. Posun odnesl i druhý díl Top Gunu, na který si teď místo prosince musíme zajít v červenci, úplné zrušení data premiéry pak postihlo Mulan, na kterou jsem se já hodně těšila a tohle oznámení mě dost namíchlo (i když samozřejmě rozhodnutí studia chápu). Dnes mi ale trochu svitla naděje, když jsem si přečetla, že Nolanův nový film Tenet by mohli na konci srpna vidět diváci v 70 zemích (do nich se počítá i ČR a Slovensko), kde lidé mají možnost chodit zase normálně do kin. V USA jej se zpožděním uvidí jen ve vybraných kinech, což nikoho nepřekvapuje, když se jim tam denně nakazí pomalu 60 tisíc lidí. Tahle informace ještě není na 100 % potvrzená, ale osobně si myslím, že to vyjde. Přeci jen studia potřebují aspoň nějaké peníze a myslím si, že je fér, dát možnost lidem zajít si na nové filmy, když jim to stát dovoluje. Budu doufat, že to klapne a podobně se zachovají i některá další filmová studia.

Další náplní tohoto článku jsou fotky k filmu Wild Mountain Thyme. Děj si můžete připomenout tady, ve zkratce jen řeknu, že půjde o romantický film z Irska, ve kterém si Emily zahraje po boku Jamieho Dornana. Film se natáčel tuším vloni od září možná tak do listopadu, ale od té doby je u něj úplné ticho po pěšině. Na IMDB nicméně stojí, že v Turecku by se jej měli dočkat 8.ledna příštího roku, otázka ovšem je, jak moc je tato informace pravdivá. Já jsem si tak pro sebe říkala, že by asi bylo nejlepší, kdyby WMT koupila nějaká streamovací služba (Netflix, HBO nebo Amazon) - film by si vydělal a všichni bychom se na něj mohli podívat z bezpečného prostředí svých domovů. Jak tedy píšu, novinek kolem tohoto Emilyna projektu moc není, ale na Twitteru se mi podařilo najít několik fotek z natáčení - respektive ty, kde má Emily paruku s hnědými vlasy, jsou z natáčení, ty ostatní jsou pak většinou s fanoušky a jsou pořízené hlavně v hospodách 😀. Na většině z nich je Emily spolu s Jamiem, se kterým si padli do noty (Jamie si v jednom rozhovoru pochvaloval spolupráci s Emily a řekl i, že kdyby mohl všechny filmy natočit s ní, tak by se vůbec nezlobil :)), na pár z nich je i Jon Hamm, který si zde taky zahraje. Na dvou fotkách, jedna z nich je ta, ze které jsem udělala úvodní obrázek, je potom s režisérem a scénáristou filmu Johnem Patrickem Shanleyim. Na zmiňované sociální sítí se objevila také fotka/ukázka možného plakátu. Ten se mi teda velice líbí a hodně mě na něm baví ten nápis "Není nic nebezpečnějšího než zamilovaná Irka".

FILMOGRAPHY - WILD MOUNTAIN THYME - POSTER [NEW: 1x]


vEuYbZZv    


FILMOGRAPHY - WILD MOUNTAIN THYME - BEHIND THE SCENE [NEW: 13x]


tbSEukd2 Pjb4diKV FHkABbRc Ek9K3s3C RAsvwlsg

3 komentáře:

  1. Mě by čekalo krásný 12 let s mým blogem v srpnu i když na blog.cz jsem byla už něco kolem 15 ... já osobně jsem se bála, že budu na blogspotu úplně ztracená a trochu jsem se toho bála ... ale čím déle na něm jsem tím víc se mi tu líbí... jasně, člověk si musí zvyknout, protože je to opravdu hodně jiné, ale všechno jde, když se chce :) ... jako největší plus beru právě to, že mě nikde neotravují reklamy a jako mínus je asi to menu, se kterým teď hodně zápasím ... a trochu škoda, těch layoutů, ale i to se dá nějak pěkně vyřešit ..

    to neustále posouvání filmů už mě začíná trochu štvát ... kdyby všichni, hlavně v americe dodržovali vše, jak se má ... tak už by to dle mého názoru bylo na ústupu .. takhle to může být taky do nekonečna ..

    fotky jsou super ... škoda, že jich je teď všude tak strašně málo ..

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě zajímají názory těch, co se museli přestěhovat na jinou službu, hlavně na blogspot. Z blog.cz totiž nemám zkušenost, takže nemám možnost vlastního srovnání. Když je nás tu ale teď víc, tak se mám aspoň s kým radit, když budu mít třeba nějaký problém s blogem, takže já jsem na tom vlastně trochu vydělala :-D Chápu, že vy, co jste byli zvyklí na rozmanité layouty, jste v tomhle směru možná zklamaní, ale já jsem zvyklá u zahraničních webu o celebritách na tokový ten jednoduchý "pure" vzhled stránek, že se mi to tak vlastně líbí a víc tak vynikne i obsah.

    Já už nechci číst žádné zprávy o posunu premiér! Zaprvé jsem pak zklamaná a zadruhé mi to připomíná stále neutěšenou situaci kolem koronaviru :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Jsem moc ráda, že jsi se rozhodla nadále blogovat a neseknout s tím. Jsem tu proto, abych ti sdělila (podle mého názoru skvělou) zprávu a to tu, že jsem se také rozhodla pokračovat dál jinde. A proto mě najdeš na adrese JulesHough.com. Budu ráda, když zůstaneme affs, ale raději se ptám, zda o to máš stále zájem. Prosím dej mi vědět. Děkuji.

    OdpovědětVymazat