Night Out with Cooke and friend in NYC - August 26, 2020

  

Přeji vám všem hezké středeční odpoledne. Včerejší zápis předmětů mi až na jeden menší problém, který se během pár hodin vyřešil, dopadl dobře a rozvrh mám nakonec takový, jaký jsem chtěla mít. V pondělí teda budu mít kolizi dvou předmětů, ale s tím bohužel nic udělat nejde. Trošku mě štve, že tenhle semestr budu mít 19 předmětů, což je asi nejvíc, co jsem snad za dobu studia na vysoké měla, a jen 35 kreditů. U nás na pedáku jsou totiž skoro všechny předměty za 2 kredity, některé i jen za 1 kredit. Pak si v popisu předmětu přečtete, co po vás budou chtít a klepete si na čelo, proč ten předmět není za 4 nebo 5 kreditů. Tohle mě u nás na škole docela dost štve a zamezuje to potom i tomu, aby si člověk něco udělal dopředu, aby měl druhák volnější a mohl se učit na státnice a psát v klidu diplomku... Co se týče mého koníčku čtení, tak už mám za sebou dříve zmíněné Mengeleho děvče. Pokud si rádi čtete o osudech lidí, co prožili 2 sv. válkou nebo vás tato tématika zajímá, tak po knize sáhněte. Mně přišla hodně poučná a zajímavá, i když tam byly asi dvě části, které mě příliš nebavily. U jednoho zážitku paní Violy (ona byla to "Mengeleho děvče") se mi teda skoro udělalo nevolno, ale řekla bych, že během pobytu ve třech koncentračních táborech měla ještě relativně štěstí - to jí řekla i jedna paní, kterou poznala tuším v Osvětimi: "nezáleží na tom, jak vypadáš, co umíš, kým si byla, záleží jen na tom, jak velké budeš mít štěstí", nebo prostě něco v tom smyslu. Včera jsem pak dočetla knížku The Midnight Library, která byla taky hodně zajímavá (tady už jde teda o fikci), navíc to byla vůbec první kniha, kterou jsem od začátku až do konce přečetla v angličtině. Jinak dneska jsem se jen tak pro zajímavost koukala do statistiky blogu a k mému překvapení jsem zjistila, že druhá země, ze které nejčastěji pochází návštěvníci, co zavítají ke mně na blog, je USA... Je mi ale jasné, že je nenaláká obsah, ale spíš nadpisy, které jsou v angličtině 😅.

Dobrá, už dost o mně. Jak jsem psala v předchozím článku, Jennifer teď v poslední době byla viděna v New Yorku a vzniklo z toho pár sad fotek. Další fotky jsou z 26.srpna, kdy si Jennifer s Cookem zašli do restaurace/baru a společnost jim dělala ještě nějaká žena - možná kamarádka jednoho z nich nebo mě napadla i Cookova sestra (pokud má sestru). Zvykejte si na to, že Jennifer teď uvidíte hlavně v šatech. Tyhle bílé jí moc slušely a trochu jsem se pobavila nad tím, že jí s barvou šatů sedí i rouška. Při pohledu na většinu fotek se vám možná bude stejně jako mně zdát, že je Jennifer těhotná. Zatím ale jásat nemusíme, tenhle "efekt" dělají pouze ty šaty. Na DailyMail je fotka z tohoto večera, kde je Jennifer vidět, jak upíjí martini, na dalších candids fotkách už ze září má úplně ploché břicho. Já osobně někdy přemýšlím nad tím kdy a jestli vůbec si Jenn a Cooke založí rodinu, pak si vzpomenu, že Jennifer před lety, ještě teda než poznala Cooka, tvrdila, že už opustila od myšlenky na potomky. To teda neznamená, že by děti nechtěla, ale prostě na ně už nespěchá. Budeme se holt muset nechat překvapit. Prozatím si tedy užijte nové fotky, mimochodem taky se vám tak líbí ta, kde Jenn obdivuje svůj prstýnek? :)

CANDIDS - NIGHT OUT WITH COOKE AND FRIEND IN NYC - AUGUST 26, 2020 [NEW: 14x]

qVeANzut kUlpCdaY nUL2X7VC sncZoWGO xbZ51I1x

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že ti rozvrh vyšel, jak si chtěla, ale teda 19 předmětů je fakt pálka, budu ti držet pěstí, ať všechny zvládneš! :) Ale přijde mi, že někdy v popisech předmětů přehání a kolikrát se stalo, že to nebylo tak horké, jak psali :D Já jsem na tématiku 2. světové války hrozně citlivá. Když koukám na nějaký film s touto tématikou, tak je mi z toho vždycky ouzko a prostě nechápu, jak mohli být lidi tak krutí k ostatním. Takže knížku bych asi emočně nezvládla a celou jí probrečela, ale možná to někdy zkusím.

    Jsem ráda, že jsou teď s Jennifer nové fotky, dlouho jsem o ní neslyšela :D Já jsem tyhle fotky viděla už dříve a hned jsem se lekla, že je těhotná, protože to na některých fotkách tak opravdu vypadá, ale dělaly to jen ty šaty a úhel pohledu, ale třeba se někdy dočkáme. Ty bílé šaty jsou ale moc pěkné a Jenn to slušelo a ty fotky, jak obdivuje svůj prstýnek jsou roztomilé :)

    OdpovědětVymazat