In New York City with Cooke - August 24, 2020

  

Přeji vám všem hezké pondělí, jaký jste měli víkend? U mě se víkend nesl v lehce pracovním duchu a utekl mi velice rychle, protože jsem dělala titulky na novou Mulan. Titulky neměly moc řádků, tak jsem si říkala, že je zmáknu za 2 dny, abych se jimi už potom nemusela zabývat. Co se samotného filmu týče, tak musím říct, že jsem čekala něco trochu jiného. Původní kreslenou pohádku miluju a na hraný remake jsem se těšila od doby, co jsem zjistila, že se bude natáčet. Nová verze Mulan se od té animované liší, ačkoliv základy příběhu (pokud znáte i původní film) zůstaly zachovány, a klidně mohla být delší, přišlo mi, že se tam všechno událo hrozně rychle. Takže za mě trošku zklamání, ale i přesto jde o film, který vám zpříjemní večer nebo vás zabaví během nudného odpoledne :). V pátek jsem jinak měla jako obvykle směnu v kině a musím říct, že to po hodně dlouhé době byla směna, která mě fakt bavila. Hlavním důvodem samozřejmě bylo, že přišlo hodně lidí. Na After - nevím, jestli znáte, ale prý je to jak 50 odstínů šedi pro mládež - přišlo přes 200 lidí a byly to skoro samé holky ve věkovém rozmezí 12-17/18 let. Díky tomu ze mě trochu opadla ta "deprese", kterou mi brigáda v posledních týdnech způsobovala a snad už to teda bude v pohodě. Zítra dopoledne mám pak předzápis rozvrhu a už začínám být trochu nervózní - hlavně teda kvůli tomu, abych si stihla zapsat všechno, co chci a kdy chci - dokonce se mi o tom i v posledních dnech zdálo. Doufám ale, že všechno klapne a budu mít zase na pár dní klid :) - o tom, jak to dopadne, vás samozřejmě budu informovat 😂.

Tenhle týden bych chtěla být na blogu trochu aktivnější, protože světě div se, jsou novinky! Nejvíc samozřejmě u Gal a u té se mi to možná i nakupí, pokud nová Wonder Woman skutečně půjdu v říjnu do kin, ale, a to vás určitě šokuje stejně jako mě, novinky má i Jennifer! O té nebylo vidu ani slechu několik měsíců (víc jak půl roku) a teď mám k dispozici ještě asi 2 sady candids fotek, které byly pořízeny relativně nedávno. Co jsem tak četla na internetu, Jennifer s Cookem byla dlouhou dobu v LA a tak dobře se zašili, že je vůbec nikdo neotravoval, jakmile se ale vrátili do New Yorku, paparazzi jim byli zase v patách. Vyfotit se jim je podařilo 24.srpna. Já osobně bych řekla, že zrovna šli na nějaký večírek nebo oslavu. Soudím tak kvůli oblečení a že Jenn i Cooke s sebou nesli dvě flašky vína nebo nějakého jiného alkoholického nápoje. Oba samozřejmě po městě chodili v rouškách. Jsem ráda, že konečně můžu přidávat i něco s Jennifer, protože za poslední (v podstatě) 2 roky toho moc nového neměla. Nadcházející články s dalšími candids fotkami si tedy patřičně užiju a doufám, že i vy spolu se mnou :).

CANDIDS - IN NEW YORK WITH COOKE - AUGUST 24, 2020 [NEW: 5x]

h9QWJ3XG 5pJy3vsh 4cATO60z YFqOqyow Q5RrnXlM

2 komentáře:

  1. Dneska jsem právě na Mulan byla a musím tedy říct, že mě film tak trochu zklamal. Já tedy originální animák moc neznám, ale i tak mě to moc nezaujalo, popravdě... Čekala jsem od toho hodně něco jiného. Nebylo to úplně špatné, ale nic extra. Mělo to podle mě větší potenciál, než byl využit... Jsem ráda, žes teď měla fajn směnu v práci, že se to trochu zlomilo, to je dobře. Snad to teď bude lepší :) Jinak After no... já to popravdě moc nechápu. Ani 50 shades. Jako už Twilight bylo popravdě dost creepy, když si to tak vezmeš, Edward byl celkem stalker :D Pak to povýšili na 50 shades, kde je totální stalker a teď zase After, fanfiction na Harryho Stylese :D prostě WTF :D A zas je to prostě nefunkční abusive vztah, který má být asi sexy, ale já už jsem z takových věcí asi vyrostla :D No děs a hrůza. Ale tak když se to někomu líbí no, ale já to moc nechápu. Držím palce v předzápisu :D Ať to všechno vyjde, jak si představuješ :) to jsou vždycky asi nervy hádám.

    Wow... Jakože... o Jen jsem toho už hrozně dlouho nic neslyšela a tak je super zas vidět nějaké novinky! Už se mi po ní trochu stýskalo. Vím, že si chtěla dávat tu pauzu a že se prostě zašili, jak mohli, ale doufala jsem, že aspoň někdy se něco objeví a ne, že se půl roku vůbec nikde neukáže :D Jen to moc slušelo, ty šaty jsou moc pěkné. Snad si aspoň v rámci možností trochu užili léto, i když v té aktuální situaci v Americe kdo ví... Ale ráda je vidím, zdravé a zase venku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dnes jsem četla, že WW se nejspíš odloží na konec roku :-/ Kdo ví, jestli tou dobou budou u nás kina vůbec fungovat. No nebudu malovat čerta na zeď, je třeba myslet optimisticky :-)

    Co se týče fotek, já to taky vidím na nějakou oslavu podle neformálního oblečení a lahví vína.

    OdpovědětVymazat