POTM - October

  

Zdravím vás do prvního zářijového a zároveň hodně deštivého dne. Docela dost mě fascinuje, jak se to s tím počasím vyvinulo. Jakmile skončil srpen, prosluněné dny jsou okamžitě pryč, ale když kouknu na počasí, tak vidím, že nadcházející dny by pršet nemělo, tak snad se nám sluníčko ještě na chvíli vrátí :). Vidím, že jsem si zase udělala několika denní pauzu od přidávání článků, ale do budoucna to chci napravit, protože článků na přidávání je teď s podivem docela dost (s ohledem teda na současnou situaci s koronavirem) a já bych ráda vše přidala ještě v době klidu, kdy se nemusím stresovat nad školou, která mi sice začíná až 21., ale příští týden je zápis předmětů, takže to bude "super", a než se člověk po těch 2,5 měsících zase zorientuje, tak to bude nějakou dobu trvat. Za těch pár dní se jinak nic moc nestalo, akorát včera jsem si udělala s kamarádkou, kterou jsem poznala díky brigádě v kině, výlet do olomoucké zoo na sv. Kopečku. Já si totiž nepamatuju, kdy naposledy jsem v nějaké zoo byla a chtěla jsem si oživit svou paměť, takže po 3 letech pokusů se mi to konečně s nějakým člověkem podařilo 😅. Počasí teda taky nebylo ideální, bylo zataženou a chvilkama docela dost foukalo (naštěstí ne ledový vítr), ale viděly jsme v podstatě všechna zvířata. Akorát večer mě začalo trochu škrábat v krku, ale to víceméně spravil čaj s medem a klidný spánek :). 

S kamarádkou jsme se hodně bavily o kině. Ještě jsem to tady nepsala, ale v posledních měsících tam už nechodím moc ráda a zjistila jsem, že to tak cítí víc mladých od nás z kina, že tam už nejsou tak spokojení jako na začátku. Přijde mi, že se tam hodně změnila ta pracovní atmosféra, kterou jsem dřív milovala a přemýšlím i o tom, že bych odtud odešla jinam. Má to ale dva problémy - tím prvním jsou peníze, které jsou na poměry v malém městě, jako je to, ve kterém žiju, hodně dobré, druhým je skloubení pracovní doby se školou. Do kina můžu chodit v pátky a nikdo s tím nemá problém, ale co tak koukám na inzeráty většina požaduje častější docházku. Já zatím ještě nemám rozvrh, takže nevím, jak na tom budu časově, ale v letním semestru budu mít praxe a školu budu mít spíše v druhé části dne, tedy přes odpoledne, a volný budu mít akorát pátek a víkend a potřebuju i nějaký volný čas, abych mohla dělat věci do školy. Takže on je to takový začarovaný kruh. Dneska jsem si třeba všimla, že by byla brigáda v pobočce knihkupectví Kanzelsberger, ale taky je z inzerátu cítit, že chce, aby tam brigádník prostě přes týden byl, navíc na netu nejsou úplně nejlepší recenze od bývalých zaměstnanců/brigádníků. Asi tomu zatím dám volný průběh a třeba se nakonec objeví něco lepšího, co by mi vyhovovalo.

Dobrá, teď už tedy k podstatě článku a tím je POTM na další měsíc. S blížícím se vydáním prequelu k Hunger Games, který dostal název Balada o ptácích a hadech, jsem dostala chuť znovu se podívat na všechny HG filmy. Včera jsem rozkoukala jedničku a uvědomila jsem si, že už je to nějaký pátek, co jsem tenhle film, který vyšel už před 8 lety!, viděla a že jsem hodně věcí zapomněla. Jelikož teď jedu na této nostalgické vlně, ve stejném duchu jsem zvolila i fotky s Jennifer pro POTM na říjen. Vybrala jsem čtveřici, na které je se svými hereckými kolegy - konkrétně tedy s Donaldem Sutherlandem, Elizabeth Banks, Willow Shields a Woody Harrelsonem. Ve všech filmech si zahrálo plno známých herců (např. Natalie Dormer, Sam Claflin, Julianne Moore a další), ale bohužel ne se všemi má Jennifer samostatné fotky. Jsem zvědavá, která fotka u vás nakonec zvítězí. Opět vás poprosím, abyste do komentářů uvedli číslo vašeho favorita :). Zatím se mi bohužel nedaří najít takovou anketu, kterou bych dokázala vložit do článku a byla vidět, takže zůstaneme u toho hlasování v komentářích.

Doufám, že se vám fotky v pohodě zobrazují, pokud ne, dejte mi prosím vědět :)

 
 

5 komentářů:

  1. Mám pcoit, že tuhle zkušenost zažívají v práci po nějakém čase snad všichni všude bez ohledu na to, jestli je to brigáda nebo práce na hlavní prac. poměr. Často slyším, že byli lidé na začátku spokojení a do dvou let. max. se to mění. Dnes je asi těžké najít zaměstnání, která by člověka dlouhodobě uspokojovala nejen pracovní náplní a mzodu ale i kolektivem, atmosférou na pracovišti a hlavně vedením. Možná OSVČ to v tomhle mají jiné, ale zase podnikání je nejsité a často slyším, že takoví lidé nemají čas ani na nějaké volno. Práce v knihkupectví by se mi taky líbila ;-) Třeba ti to vyjde u nějakého jiného, kde jsou zaměstnanci spokojení. Recenze si taky někdy čtu, ale na druhou stranu je potřeba je brát s rezervou protože mám pcoit, že lidi si při hodnocení čehokoliv mají potřebu si spíš stěžovat a ti, co spokojení jsou, většinou nepíšou.

    Hlasuji pro fotku č. 2 ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Státnice jsem měla dneska a zvládla jsem je! Byl to sice trochu boj, ale ten pocit je teď k nezaplacení :D

    Výlet do zoo musel být určitě fajn :) Já mám zoo ráda, i když jsem v žádné dlouho nebyla :D Ale plánuju zase navštívit tu pražskou, ale to plánuju taky několik let už a pořád jsem tam nebyla :D Co se týče té brigády, tak pokud dobře platí a nic jiného výhodnějšího si nesehnala, tak bych tam ještě zůstala. A až kdyby se objevila nějaké super nabídka, tak bych odešla :)

    V anketě hlasuju pro sesterské duo, tedy pro třetí fotku :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tou prací to naprosto chápu. Měla jsem to podobně, myslím to skloubení se školou. Naštěstí jsem našla skvělou práci, kde jsem si to mohla korigovat jak jsem chtěla, takže to bylo super a vyhovovalo mi to. Byla jsem tam fakt dlouho. Mě škola začíná až 10. října, takže jsem strašně ráda, že ještě měsíc mám klid :D Ale tak já jsem na dálkovém studiu, takže u mě to jsou vyhozené víkendy no...
    Jinak hlasuji pro třetí fotku ♥ Jako "sesterskému duu" jim to tam strašně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasujem za druhú fotku ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Opět krásně vybrané fotky, docela těžké rozhodování, ale hlasuju pro ségry, takže trojka :)

    OdpovědětVymazat