Fashion Battle #49

  Zdravím vás u druhé z každoměsíčních anket. Dneska se asi moc rozepisovat nebudu, protože jsem trochu vyšťávená. Ne, že bych během dneška byla nějak aktivní, ale ráno jsem si začala sestavovat rozvrh pro zimní semestr (v úterý máme předzápis) a to je vždy takové náročné (jak mi možná někteří vysokoškoláci dají zapravdu). Předmětů budu mít zase hodně, pochopitelně za málo kreditů (většina je za 2 😑), a bohužel mi to časově nevychází tak, abych si teď dopředu udělala předměty z druháku (to abych se pak mohla v klidu soustředit na státnice a bakalářku). To už jsem tak trochu čekala, tak jsem si dala za cíl aspoň v tom prváku udělat povinně volitelné předměty, sice taky nevím, jestli zvládnu všechno, ale tak, kde mi to prostě časově vychází, jsem si něco dala a zbytek pořeším v letním semestru. Bohužel v pondělí se mi přes sebe kryjí 2 předměty na pedagogice, ale s tím já prostě nic neudělám, protože mi to rozvrhově nevychází. Taky budu jezdit domů skoro až k večeru. To mě docela štve, ale můžu se trochu radovat z toho, že budu mít kromě pátku volný i čtvrtek. Dopoledne, tedy konkrétně v čase oběda, jsem pak s kamarádkou, se kterou jsem byla v pondělí v té zoo, šla roznést pár plakátů z kina a seznámila jsem se s její kamarádkou, která shodou okolností studuje taky v Olomouci na pedáku a má jako jeden z oborů taky angličtinu. V ten okamžik se mi vybavila hláška z Lotranda a Zubejdy: "Inu, svět je malý a o náhody v něm není nouze", nejvtipnější je, že jsme ani jedna o té druhé vůbec nevěděly. A abych to uzavřela, než jsem šla sepisovat tento článek, tak jsem si chvíli četla Mengeleho děvče. Z názvu si asi každý odvodí, čím se tahle knížka zabývá, já o ní ale zatím nic psát nebudu, protože vidím, že i přes to, že jsem si myslela, že článek bude stručný, tak nebude 😅.

Dobře, teď už tedy k dalšímu kolu Fashion Battle. Aby mi to hezky ladilo s fotkou na POTM, vybrala jsem dva outfity, které na sobě měla Emily. Překvapivě jde o outfity, které nepochází z žádné akce, ale jsou v podstatě volnočasové. První měla při příchodu do studia, kde se natáčí talkshow Jimmyho Kimmela, druhý měla při odchodu. Oba outfity jsou navíc ve své sestavě nachlup stejné - tenisky, kalhoty, svetr, kabát. Jsem hooodně zvědavá, který u vás nakonec zvítězí. Opět vás poprosím o hlasování v komentářích. Pro podrobnější pohled na oba outfity se mrkněte tentokrát výjimečně do společného alba.

Taping Jimmy Kimmel - March 10, 2020

 

V předchozím kole Fashion Battle bohužel hlasovali jen tři z vás, i tak se ale jednohlasně shodli na tom, že druhý outfit bude výherní.

5 komentářů:

  1. Rada by som sa vyjadrila k vysokoškolským záležitostiam, ale moje trvanie na výške nebolo dlhé (ale zato bolo veľmi bolestivé :D), takže radšej nechám kompetentnejších zapojiť sa do témy a nebudem si oživovať staré rany :D Teším sa však na recenziu Mengeleho dievča, knihy s podobnou tematikou vyhľadávam celkom často a aj nad touto premýšľam už nejaký ten čas, tak som zvedavá čo na ňu povieš :)
    Čo sa týka outfitu, hlasujem za dvojku. Príde mi, že v ňom Emily vyzerá elegantnejšie, tá kombinácia snehobieleho kabáta a crop svetríka vyzerá naozaj dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně hned zaujal ten druhý, ten je bombový a super stylový:) :3

    OdpovědětVymazat
  3. Já do Zoo zavítám tak jednou za rok a vyšlo to zrovna na včerejšek a byl to příjemně strávený den se super počasím :-)

    Víc se mi líbí ten druhý outfit. Všechno od klahot, přes top až po kabát, jsou to zajímavé kousky. Vytajlovaný jak z přehlídkového mola :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasujem za druhý outfit ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Oba to jsou parádní outfity, já mám tyhle smart kalhoty hrozně v oblibě, oboje jsou tady úplně super! Dlouho jsem rozmýšlela, ale nakonec dávám hlas jedničce, mě se hrozně líbí celkově ta barevná kombinace a tak :)

    OdpovědětVymazat