Wonder Woman 1984 - Photo Update

  

Hezký pátek všem :). Tak u nás už se včera o něco ochladilo. Dneska sice svítí sluníčko, takže by si člověk myslel, že bude venku teplo, ale kvůli studenému větru je opak pravdou. Řekla bych, že podzim už pomalu ale jistě klepe na dveře. U předchozího článku jsem taky psala, že nám škola prodloužila o týden prázdniny a začátek zimního semestru se nám z 21. přesunul na 29.. Myslela jsem si, že budeme mít spíš online výuku, ale většina učitelů na pedagogice chce, abychom normálně do hodiny přišli. Někde nás rozdělili na půl podle seznamu a budeme se střídat sudý/lichý týden, jinde se vlezeme do požadavků fakulty. Zatím ale vím jen u pár předmětů, že bude klasická výuka, každý učitel by nám měl ale poslat e-mail s tím, jak chce hodinu vést, tak jsem zvědavá, jestli se tak stane. V příštím týdnu se ale může ještě hodně věcí změnit. Počty nakažených se neustále zvyšují, v jednom článku jsem dokonce četla, že ČR je třetí zemí v rámci EU, kde nejrychleji přibývají nakažení (jsme tuším za Španělskem a Francií). Na pátek 2.října navíc máme v kině naplánovaný další filmový kvíz, který už zase povedu já s kolegyní/kamarádkou. Otázky už máme hotové, tak uvidíme, jestli ho v tom říjnu budeme moct mít nebo přijdou další nařízení, která nám tuto akci zruší - jo, taky se ještě může stát, že skoro nikdo nepřijde. Já osobně bych teda byla ráda, kdyby kvíz byl, protože jsme za to obě dvě docela dost dobře finančně ohodnoceny a každý peníz navíc se určitě hodí :).

V poslední době si bohužel všímám, že naše blogerská komunita trochu uvadá. Přičítám to tedy tomu, že nejsou novinky nebo není čas na blog. Mě osobně to trochu mrzí, protože já věci na přidávání mám, ale v podstatě nikdo se na ně nedivá, ani je nekomentuje, a taky mám ještě volno. Jsem si ale jistá, že jakmile začne škola a oni na nás všechno nahází, tak budu mluvit jinak 😀. V dnešním článku přináším plno nových fotek z nebo pro Wonder Woman 1984. Máme tu stillsky, dva nové plakáty (ten druhý je teda spíš banner), které tuším vyšly v rámci DC Fandome Event, a také nové promo fotky. Na plakátech chytře není uvedené datum premiéry. Nové WW jsme se měli dočkat začátkem října, ale opět došlo k posunu. Datum české premiéry teď spadá na Štědrý den, tedy na 24.12. - takže pokud se stane zázrak a film už konečně půjde do kin, tak si na něj můžete třeba s rodinou nebo přáteli zajít (a řeknu vám, že lidi přes vánoční svátky, včetně teda 24., chodí, nebo chodili, docela dost). 

Jinak mě teda tenhle týden docela štve blogspot. Nejdou mi totiž normálně dávat obrázky z imgboxu do článků. Dřív jsem to dělala tak, že jsem zkopírovala náhledové obrázky a pak k nim přidala odkazy, ve středu mi šly zkopírovat obrázky z imgboxu i s odkazy a včera, když jsem chystala tento článek, tak jsem musela náhledové obrázky uložit, nahrát a přidat k nim odkazy. Teď když zkopíruju náhledový obrázek a dám ho sem, tak nemá velikost 100x100, když zkopíruju obrázky z imgboxu, tak, jak jsou, i s odkazy, tak se mi to celé rozhodí. Doufám, že je to teda jen nějaký přechodný problém a nebude to tak napořád. Vzpomínáte si ještě, jak tahle situace byla kdysi dávno na blogu s náhledovými obrázky z galerií? Myslím, že tenkrát se to taky nějak vyřešilo, tak snad to dopadne stejně i na zde.

FILMOGRAPHY - WONDER WOMAN 1984 - STILLS [NEW: 12x]

    

FILMOGRAPHY - WONDER WOMAN 1984 - POSTERS [NEW: 2x]

    

FILMOGRAPHY - WONDER WOMAN 1984 - PROMO [NEW: 7x]

    

4 komentáře:

  1. Že je méně komentujících si taky všimám. Určitě je to oběcně absencí novinek, taky možná začátkem školního roku, i když každému začíná jinak. Ale jsem už nějak smířená, že jinka to nebude. Hodně to tady s koncem blog.cz prořídlo a jestli budou časem končit i ti, co zůstali, tak ta naše komunita úplně zanikne, protože blogů už moc přibívat nebude a hlavně nejsou tak snadno dohledatelné jako na blog.cz.

    Já si náhledy do článků nahrávám, nekopíruji. Kdyby mi třeba zrušili galerii nebo z nějakého důvodu přestal být odkaz funční, tak aspoň zůstane vidět, o jaké fotky v článku byla řeč.

    Udělaly mi hlavně radost stills, ale vůbec mi nepřijde (ani z těch dřívějších fotek), že jde o rok 1984. Ta móda mi přijde současná jen s takovým nádechem osmdesátek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že vám to ještě změní, protože každý den jsou nová opatření a člověk, aby se v tom už vyznal :D Ten filmový kvíz fakt zní skvěle, škoda že se to nepořádá i u nás ve městě, určitě bych na to chodila :D

    Gal to na stillskách i plakátech hrozně sekne! Už se na film moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé fotky, Gal to veľmi pristane na fotografiách ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jo jsem zvědavá, jestli se ty přesunuté blogy nějak rozjedou a aspoň částečně se to vrátí do starých kolejí, ale jak nejsou novinky (a pak i čas :D), navíc jak už nejsme na blogu, takže jsme zatím hůř dohledatelní, pro ty, kteří si nás neuložily i obecně. Uvidíme. Já třeba v poslední době neměla čas vůbec, takže to taky pak tak vypadá. Ale články si zas všechny čtu poctivě zpětně, na komentáře už pak jen sílu nemám :D

    Nové fotky k Wonder Woman vypadaj každopádně skvěle! Já se na to těším, i když nevím, jestli na to půjdu do kina, ale myslim, že plánovat v letošní situaci je poněkud pošetilý (doufám, že aspon ty premiéry filmu už nechaj :D). Mi teď došlo, že já asi letos ještě v kině nebyla, tak to je rekord :DD

    OdpovědětVymazat