Death on the Nile - New Stills

  

Přeji vám hezké pondělí a zároveň co nejlepší začátek nového týdne. Já teda za sebe musím říct, že dnešek zatím moc zdařilý nebyl. Měli jsme mít dneska dopoledne online výuku u jedné přednášky přes program Teams, ale bohužel to moc dobře nedopadlo. Celé to bylo takové zmatené, člověk se modlil, aby ho ostatní neviděli na kameře a neslyšeli přes mikrofon 😀 a aby měl puštěný ten správný videohovor, a nakonec se ukáže, že to celé bylo zbytečné, protože učitelce nešel mikrofon v učebně ve škole. Sice nás odkázala na prezentaci a učebnicové materiály, ale ani z nich moc moudrá nejsem - a to jsem ještě zvědavá, jak budu dělat ty její úkoly. Myslím si, že zrovna u tohoto předmětu, který podle mě moc sympatický nebude, by bylo fajn, kdyby ta hodina přes Teams klapla, ale nebylo nám dáno a tak asi budeme muset všechno pochopit za pochodu. Později odpoledne by ještě u jedné hodiny na angličtině měl proběhnout live stream na facebooku, ale učitel nám k tomu doposud nic nenapsal, takže těžko říct, jestli to nakonec bude nebo ne. Celkově jde vidět, že jsou ze všeho úplně všichni zmatení a já už začínám doufat, že budeme moct mít v zimním semestru klasickou výuku.

Tenhle článek obsahuje tuším  poslední novinku, kterou mám "na skladě" - své zdrojové stránky jsem ale pár dní nekontrolovala, takže je možné, že se ještě něco objevilo, pokud ne, tak přidám nějaké starší věci. Jde o několik nových stillsek k filmu Death on the Nile / Smrt na Nilu, kde si jednu z hlavních rolí zahrála naše Gal. Tentokrát přidávám všech 6 nových fotek s náhledem, protože jsem je prvotně přidala k příslušnému článku o filmu a jak jsem psala posledně, teď musím fotky nahrávat tak, že postahuju náhledové obrázky, ty sem přidám a pak k nim přiřadím odkazy. Co se samotného filmu týče, tak vás nejspíš potěší informace, že česká premiéra se tuším z 22. přesunula na 15.10.! Já osobně se modlím, aby to tentokrát vyšlo a datum premiéry neposunuli nebo nezavřeli kina, na film jsem totiž hrozně zvědavá a když už v tom říjnu neuvidíme Wonder Woman 1984, tak bych Gal ráda viděla alespoň tady (navíc je tohle po asi 4 letech první film, kde si Gal zahrála a který nespadá pod DC Comics). Zároveň s uvedením Smrti na Nilu do kin, vyjde od nakladatelství Kalibr knižní předloha z pera Agathy Christie s filmovou obálkou.

FILMOGRAPHY - DEATH ON THE NILE - STILLS [NEW: 6x]

    
    

Žádné komentáře:

Okomentovat