Fashion Battle #50

  S docela velkým zpožděním se hlásím i s druhou anketou. Tu jsem chtěla přidat ještě o víkendu, ale bohužel seznam prací a úkolů, které musím do školy dělat, je poměrně dost dlouhý (dokonce je toho tolik, že jsem si musela udělat seznam, kde u každého předmětu mám poznačeno, jak bude ukončen a ještě jsem si na stůl dala kalendář, kde si píšu deadliny a co musím udělat do školy v týdnu a o víkendu :D). Ale už to začíná vypadat, že i naše škola přejde aspoň na nějakou dobu na online výuku. Každá fakulta by měla studentům dát vědět do pátku, tak doufám, že se to bude týkat i pedáku. Už jsem tady několikrát psala, že to střídání prezenční a online výuky prostě není fajn a takhle se to aspoň na nějakou dobu sjednotí a snad to bude fungovat :). Dneska jsem ale bohužel četla, že s tím, jak mají zítra vyhlásit další opatření, to vypadá, že nám zavřou i kino. Nebudu lhát, docela dost mě to štve, protože jsem doufala, že před Vánoci si budu moct v pohodě na brigádě přivydělat, ale dnešní doba už je zkrátka taková, že člověk neví, co bude zítra a jisté není vůbec nic.

Dobrá, už toho nechám a přejdu rovnou k věci. Nové kolo Fashion Battle už je v pořadí padesáté a mně se snad ani nechce věřit, že jsem už stihla přidat tolik anket :D. Tahle kulatá číslovka připadla na Jennifer a já se opět rozhodla, že zabrousím do minulosti (konkrétně do doby před 7 lety, což mě děsí) a vyberu trochu slavnostnější outfity. Nakonec jsem došla k téhle dvojici - první šaty měla Jennifer na premiéře filmu Jimmy P na filmovém festivalu v Cannes, druhé pak oblékla na afterpárty ke Catching Fire, která následovala hned poté. Přijde mi, že si jsou tyhle šaty trochu podobné a já jsem hodně zvědavá, kterým nakonec dáte přednost.


 
 
A v minulém kole u vás nakonec zvítězil tento outfit, který Emily oblékla při odchodu z natáčení show Jimmyho Kimmela :)

6 komentářů:

  1. Vím, že online výkua není asi nic moc a ne každému vyhovuje, ale aspoň to konečně nebudeš mít tak rozlítané a bude to všechno jednotně online. Co se týče kin, je to dost možné, že je zavřou, i když třeba jen na 14 dní. S kiny a filmovým průsmyslem je to teď vůbec špatný, což jsme si ostatně spolu už psaly. Třeba jak má zavřít Cinemaworld všechna svá kina v Americe, Británii a Irsku, tak pochybuju, že se po pandemii všechna otevřou.

    Oba outfoty jsou úžasné a Jennifer je v obou krásná. Bílá většinou každého rozzáří a líbí se mi, že k bílé klasice zvolila výrazné růžové lodičky. Dávám ale přednost černobílé kombinaci, kerá je nesmrtlená a nikdy nevyjde z módy, ale tady navíc nepůsobí nijak nudně.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlasujem za prvý outfit ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm tak za mě to bude asi ten první

    OdpovědětVymazat
  4. Oba outfity se mi moc líbí, na tom druhém se mi moc líbí ty lodičky, ale to řasení šatů mi to malinko kazí, takže hlasuji pro první :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tady jsem pro dvojku! Ale i ten první je super :)

    OdpovědětVymazat