POTM November

 

Po několika dnech se hlásím s novým článkem. Jak už jsem několikrát psala, tento týden mi začal zimní semestr. Do školy jsem teda jela jen v úterý a ve středu, ve čtvrtek (dnes) mám jen jednu hodinu a ta je online, takže se jí můžu účastnit z prostředí domova. Po celou dobu, co jsme ve škole, samozřejmě musíme mít nasazenou roušku a řeknu vám, po několika hodinách už z toho člověka docela bolí hlava. Neskutečně tedy obdivuju všechny, kdo s rouškou vydrží v práci několik hodin v kuse. Já ji měla povětšinou poctivě nasazenou, sem tam jsem si ji dala pod bradu, když jsem se bavila s kamarádkou nebo jsem se potřebovala napít nebo najíst. Tento semestr mám nakonec 20 předmětů a původně jsem si myslela, že to bude pohoda, protože nějaký test nebo zkoušku budu muset absolvovat jen u pár z nich. Nakonec ale musím uznat, že i těch prací, co musím napsat, vymyslet a odevzdat (a taky na nic nezapomenout) bude dost, a nebude to úplně easy, nicméně pořád to nebude tak strašné jako zkouškové v zimáku v loňském roce 😀. Řekla bych, že na většinu předmětů budu chodit prezenčně, už se docela vzdávám "naděje", že bychom přešli na distanční výuku. V úterý mi trochu vadilo, že na jedné online hodině jsem musela být připojená na mobilu a sedět na chodbě, kde nikdy nemáte úplně stoprocentní klid (navíc se po mně dívaly holky, co seděly na protější sedačce, co dělám a proč mluvím anglicky 😅). Sice se to dalo zvládnout, ta hodina má naštěstí 45 minut, ale i tak mi sebrala asi 30 nebo 40 % z baterky, a teď si vezměte, že takové online hodiny máte dvě po sobě. Budu teda muset ještě vymyslet, kde se připojit, abych měla klid, přístup k Wi-Fi a mohla si zároveň dobíjet mobil, aby mi neuchcípl. Tahle situace u mě nastává v úterý, ale jen jednou za 14 dní, kdy nemusím být dopoledne přítomna na hodině ve škole - pokud tedy bude online i předmět, u kterého jsem lobovala za to, aby byl prezenčně, ale už ho nechci prezenčně, protože jednou za těch 14 dní, bych nemusela v úterý jet do školy, protože bych měla jen 2 online hodiny, na které se můžu v pohodě a bez komplikací připojit z domu.

Omlouvám se, že jsem zase sepsala tak dlouhý komentář, který se týká pouze mé maličkosti, ale určitě taky znáte ten pocit, kdy se musíte z něčeho vypsat :). Dobře, teď už tedy k věci. Jelikož máme dneska prvního, je na místě přidat ankety. Jako tradičně začínám s POTM a tentokrát si budete vybírat ze čtyř fotek s Gal. Přiznám se, že jsem neměla moc představu o tom, jaké fotky zvolit, nakonec jsem ale vybrala čtveřici fotek, které byly pořízeny během přípravy Gal na letošní předávání Oscarů. Jsou to takové hezké momentky a myslím si, že by byla škoda je nevyužít. Znovu vás poprosím, abyste číslo svého favorita uvedli v komentářích :). Já jsem hodně zvědavá, která z fotek u vás nakonec vyhraje a jestli dáte přednost barevné nebo černobílé.

 
 

6 komentářů:

  1. Já nevím, místo toho aby to studentům co nejvíce ulehčili, tak jim akorát přidělávají starosti a nekomfort. Tak aspoň že víš, že to bude na přípravu a učení o něco málo míň náročné než loni.

    Fotky jsou naprosto úžasné. Miluju zákulisní fotky i fotky z příprav. ne všechny celebrity je zveřejňují. Já jsem si nakonec jako favorita vybrala čtyřku, ale bylo to o prsa :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlasujem za druhú fotku ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, tak to jsou všechno překrásné fotky! Opravdu těžké rozhodování.. a ty šaty na ní miluju. Ta dvojka je fakt cool, ale nakonec jsem se rozhodla hlasovat pro boží čtyřku♥

    OdpovědětVymazat
  4. Hm... Odeslal se ten komentář nebo ne? :D Asi ne... SAKRA! A tak dlouhej jsem zrovna napsala, ach jo. Já se zblázním. To jsem si myslela, že chybovosti komentářů se s koncem blog.cz rozloučíme :D No nic... Tak rychle, protože už mě fakt pekelně bolí záda a chci si jít lehnout, ale zároveň chci ten komentář napsat, když mám zrovna slinu :D

    Co se fotky týče, tak se mi nejvíc líbí 4. fotka. Ta je prostě dokonalá. Ale všechny jsou skvělé. Mám tyhle zákulisní fotky ráda. Ale ta 4. u mě asi vede. Jinak... jsme se o škole i práci tak nějak už bavily mimo, ale zajímalo by mě tedy, jak to nakonec dopadlo s tou vaší online výukou. Vím, žes něco psala, ale ještě jsem si to nečetla, tak se musím podívat :D Jinak vy v práci roušky mít nemusíte? My máme a máš pravdu no, je to celkem náročné. Hlavně když u toho člověk vaří kafe nebo furt otevírá horkou myčku a tak. Ale tak dá se to. Já nosím do práce takovou větší látkovou, takže není tak připláclá na obličej a dá se v ní celkem dobře dýchat. On si člověk zvykne. Jen fakt musíš pít a sem tam se nadejchnout mimo bez ní, protože z toho by člověka bolela hlava... Jinak těch tvejch 20 předmětů mě fakt zabíjí :D Z toho fakt nemůžu. Ale já myslím, že budete mít online výuku už i vy. Naděje umírá poslední. I když já se z online výuky asi střelím popravdě, nenávidím ji :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je fakt těžké, dlouho jsem se rozhodovala mezi 2 a 3, ale nakonec hlasuji pro 2 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je strašně těžká anketa! Vybrala jsi úplně nádherné momentky, že jsem musela jít nejdřív okomentovat ostatní články, abych si to rozležela v hlavě :D Nakonec teda dávám hlas 4, ale uuuf

    OdpovědětVymazat