POTM - December

 

Přeji vám všem hezký sobotní večer a zároveň šťastný Halloween - ne, nepředpokládám, že by tenhle svátek někdo z vás aktivně slavil, ale třeba to máte podobně jako já a v tento den se kouknete na nějaký ryze halloweenský film, já se jako již tradičně podívala na Hokus Pokus a až dopíšu tenhle článek, mrknu na nové zpracování Čarodějnic / The Witches, doporučím vám i Hubieho Halloween, sice to není bůhvíco, ale dá se u toho vypnout, odpočinout a i trochu pobavit 😉. Jelikož článek sepisuju na večer a má inspirace pro psaní už šla spát, budu tentokrát stručná. Ještě se teda jenom zmíním, že pondělní prezentace nakonec dopadla dobře. Učitel k tomu žádné řeči neměl, jen říkal, že jsem to mohla mít delší, ale tím, že jsem byla první a on nestanovil, kolik času nám prezentace má zabrat, se mě tahle jeho výtka moc netýká. Taky jsem na sobě tento týden mákla a udělala jsem prezentaci do dalšího předmětu, napsala "odborný článek" (dávám do uvozovek, protože je to blbost 😁), který teda ještě budu muset upravit, a sestavila portfolio aktivit do předmětu angličtina pro MŠ (možná vás to překvapí, ale tenhle, a pak ještě jeden předmět, který má stejná učitelka, mi v tomhle semestru přijde jako nejhorší - ale co bych neudělala pro získání kreditů a splnění Bčkových předmětů, že ano?). Sice to může vypadat, že jsem tenhle týden udělala do školy dost práce, ale pravdou je, že mi toho ještě pořád dost zbývá a ze svého seznamu povinností jsem si toho moc vyškrtnout nemohla.

Tak vidím, že zase až tak stručná jsem nebyla, ale snad se za to na mě nebudete zlobit :). Do POTM na prosinec vyšla řada na Emily. Při vybírání fotek jsem s hrůzou, ale také menším potěšením, zjistila, že jsem do ankety ještě nevyužila fotky z toho úžasného photoshootu pro Harper's Bazaar z loňského roku. Fotky teda působí spíš podzimně než vánočně nebo zimě, ale jsou tak krásné a navíc mě napadly jako první, když jsem rozmýšlela, co zase do POTM vybrat. Já tedy budu doufat, že volba pro vás nebude jednoduchá a jsem hodně zvědavá, která fotka vám nakonec do oka padne nejvíc.

Opět poprosím, abyste číslo svého favorita napsali do komentářů.

 
 

5 komentářů:

  1. Já moc Halloween neprožívám, protože tady v Česku se to nějak neslaví, ale v Americe to musí být v tuhle dobu paráda a někdy bych tam chtěla Halloween zažít :D Na The Witches se taky chci podívat, ale pamatuju si, že když jsem viděla originál poprvé, tak jsem z toho měla celkem strach, protože ty čarodějnice byly fakt strašidelné :D No a i když já mám Sandlerovy filmy ráda, tak Hubieho Halloween mě absolutně nebavil :D A když tak čtu tvoje povídání o škole a co všechno musíš udělat, tak jsem fakt ještě víc ráda, že takové věci už řešit nemusím :D Každopádně jsem si jistá, že všechny úkoly zvládneš na výbornou :)

    Co se týče ankety, tak volba byla opravdu těžká, všechny fotky josu kouzelné. Nejvíce se mi ale líbí třetí fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. U mě jde Halloween mimo mě, já si zítra na svátek zesnulých zavzpomínám na ty, co už nejsou mezi námi. Ale kdybych vyrůstala v Americe, asi bych tento svátek taky měla ráda, je to zábava pro děti i pro dospělé. Na nějaký tématický film se ale asi nepodívám. I když...dostala jsem chuť na nějaký halloweenský díl Simpsonů :-D

    Tento photoshoot je nádherný. Nejvíc mi učarovala třetí jakoby zasněná fotka. A i ty šaty se mi líbí nejví.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasujem za tretiu ♥ rozhodne je pre mňa najkúzelnejšia ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já Halloween nikdy neslavila. Byla jsem na Halloweenské párty jednou a tak moc mě nebavila, že jsem odešla domů asi v 10 :D Takže tak. Ale možná jsem jen měla smůlu. A vlastně to nějak ani neprožívám osobně. Vloni jsem byla na halloweena v práci, tak tam jsme se namaskovali a byla sranda, ale jinak jsem to neslavila. A letos... to ani slavit moc nešlo :D Jako šly jsme se s kamarádkama projít do lesa a na vyhlídku po přírodě a pak jsme dlabaly dýně :D Takže asi tak. Ale štve mě to, protože jsem měla jít na párty a i jsem měla vymyšlený dost dobrý kostým, nakoupené líčení a těšila jsem se... ale... no... smůla :D My si pustily na netflixu nějaký úplně random film s Adamem Sandlerem a bylo to děsně blbý a vlastně jsem to ani moc nevnímala. Takže to byl můj halloween no :D

    Já bych hrozně chtěla být tak produktivní jako ty, co se školy týče. Na mě už se pomalu sypou deadliny všeho možného, ale já jsem nějak bez motivace cokoliv dělat. Musím se ale trochu sebrat, jinak se z toho dost možná už nevyhrabu. Každopádně jsem ráda, že prezentace dopadla dobře :) Máš toho teda očividně hodně s těma 20 předmětama, tak držím palce, abys to všechno zvládla.

    Harper's Bazaar má vždycky hodně pěkné photoshooty, nevím, čím to je. Teda... jasně, že asi dobrými fotografy :D ale nepamatuju si snad jediný photoshoot pro tenhle časopis, který by nebyl skvělý. Tenhle není výjimkou. O to těžší je teda vybrat fotku, která se mi líbí nejvíc. Nemůžu se vůbec rozhodnout.... fakt ne :D Jakože... asi si hodím mincí. Ale ne, nakonec.... hlasuji pro fotku č. 1. Ale je to teda těžká volba.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já jsem zas přesně jedna z těch magorů, co často mívají halloweenskou výzdobu už v srpnu/září, miluju tohle období a v den Halloweenu se vždycky - pokud to vyjde - sejdem s přátelema u někoho na bytě a máme takový ty malý party s jídlem a filmy. Na Hubieho Halloween jsem zatím chut nedostala, já ty sandlerovky moc nemusím, třeba na to dostanu chut jindy. A o těch Čarodějkách ted slyším poprvé, ty starou verzi znám a mám ráda, tak se teď docela bojím :D

    Každopádně jsi vybrala krásné fotky, že je to těžké vybírání, ale nakonec volím dvojku :)

    OdpovědětVymazat