Fashion Battle #51

  Po několika dnech vás znovu zdravím u druhé z anket. Tentokrát to asi vezmu opravdu stručně, protože tak ani nevím, co bych vám napsala. V poslední době mi týdny ubíhají hrozně rychle a zároveň si vůbec nepamatuju, co jsem v uplynulých dnech dělala. Přiznám se ale, že už mi docela začíná vadit to neustále sezení u počítače kvůli hodinám a taky začínám pociťovat takovou menší ztuhlost v nohou. Z domu vyjdu jen, když potřebuju vyhodit smetí nebo jedeme s taťkou nakoupit, jinak vůbec nevycházím a už mi to začíná docela vadit. Tak jsem si řekla, že se zítra zastavím u doktorky, protože jsem chtěla, aby mi napsala recept, ale v ordinaci mi nikdo nebral telefon, takže se půjdu podívat, jestli má covid nebo dovolenou a případně kdy bude zpátky, a v pátek se asi skočím podívat do města. Posledně jsem vám taky psala, že kouknu na nové zpracování The Witches. Na ČSFD teda má hodnocení nic moc, ale mně se to hrozně líbilo, i víc než ten původní film z roku 1990, a hlavní zásluhu na tom má Anne Hathaway, která byla fakt skvělá a její přízvuk a hlas á la Glum mě neskutečně bavili ♥. 

Teď už tedy k jádru pudla. Na 51. kolo Fashion Battle připadla řada na Gal. Přiznám se, že u ní už jsem s výběrem outfitů docela bezradná, protože co šlo za poslední 3/4 roky použít za outfity, tak ty už jsem použila. Navíc nemám uložené žádné dvojice, které by se ve FB mohly objevit, což musím v blízké době napravit. Tentokrát jsem ovšem zaimprovizovala a zapátrala jsem po šatech v roce 2013, kdy se Gal objevila na premiérách Fast and Furious 6 v Londýně (první šaty) a Los Angeles (druhé šaty). Šaty jsou si i trochu podobné, hlavně pokud jde o výstřih a délku, akorát ty druhé mají rozparek, který ovšem na této fotce vidět není. Proto doporučuji kouknout ještě do alb (odkazy jsou na mou zdrojovou stránku) a před hlasováním si je víc prohlédnout :). Opět vás poprosím, abyste číslo svého favorita uvedli v komentářích.


 

A v předchozím kole padly většině z vás do oka tyto černobílé šaty, co Jennifer (také) v roce 2013 oblékla na premiéře filmu Jimmy P na filmovém festivale v Cannes.

1 komentář:

  1. Moje doktorka už covid měla a začínám si myslet, že je otázkou času, kdy tím projdeme téměř všichni... Přemýšlím o filmech o čarodějkách které znám a napadá mě akorát Čarodějky z Eastwicku s Nicolsonem, Pfeiffer, Cher a Sarandon a pak seriál Čarodějky.

    Kterým šatům dám hlas, jsem věděla hned, ale přesto jsem si rozklikla galerii u druhých šatů, pro které hlasuji, a jsou opavdu krásné. Líbí se mi to tónování barev, přechod šedé a černé a osobně se mi tento střih šatů vždy líbí. Takže hlas pro 2.

    OdpovědětVymazat