POTM - January

 
Je to už pěkná doba, co jsem zveřejnila poslední článek. Důvody, proč jsem tu nebyla, jsou v podstatě dva. Ten první je škola. Příští týden už mi končí semestr, takže bylo (a stále ještě je) potřeba dodělat všechny projekty a práce a začít si připravovat materiály ke zkouškám, které asi absolvuju až v lednu (naštěstí mě jich čeká jen 5), protože některé jsou náročnější na učení a u dvou předmětů jsme ještě neprobrali všechno, tak nevím, jestli nám dají předtermín na prosinec. Druhým důvodem byla v podstatě ztráta motivace. Novinek mám na přidání hodně a teď, když Emily a Gal budou propagovat své nové filmy, jich bude ještě víc (už teď třeba vím, že se Emily i Gal zastaví v show Grahama Nortona) a ráda bych o tom všem psala, jenže proč do toho dávat nějakou energii, když ty články nikdo neokomentuje? Já tak nevím, jestli si píšu jen tak do prázdna nebo jestli ty bláboly, co sem dávám, vůbec někdo čte 😀. A celkově mi přijde, že už to není, co to bývalo a že už je tady v podstatě mrtvo. Jestli se teda na tenhle článek někdo mrkne, tak by mě docela zajímal váš názor :).

Zatím tomu zkusím dát ještě šanci a se zpožděním přidám první z anket. Myslela jsem si, že budu vybírat z fotek s Gal, ale pak jsem zjistila, že řada je vlastně na Jennifer, tím líp pro mě, protože Gal snad v prosinci bude mít aspoň nějaké nové fotky. U Jenn jsem naštěstí nad výběrem nemusela moc přemýšlet. Zabrousila jsem do její filmografie a vybrala čtyři stillsky z filmu Passengers, kde si zahrála po boku Chrise Pratta. Film už je teda čtyři roky starý a mně to zase nedá, abych neřekla, že ten čas hrozně letí. Ještě teď si vzpomínám, jak jsem přidávala tu miliardu fotek, co se během propagace objevila. Já jsem na Passengers nedávno po hrozně dlouhé době znovu koukla a asi to bylo ve správnou chvíli, protože ten děj mě okamžitě pohltil, takže pokud máte chuť na sci-fi a chcete vidět něco s Jennifer nebo Chrisem, tak tady ode mě máte menší filmový tip ;).

Jako obvykle vás poprosím, abyste do komentářů uvedli číslo svého favorita.

 
 

3 komentáře:

  1. Mám na to trochu podobný názor. Přijde mi, že to koncem blogu tak nějak umřelo. Prostě ne všichni přešli na blogger nebo někam jinam a ne všichni, co ano, u toho vydrželi. A myslím, že je to možná i tak trochu tou všeobecnou situací tohohle roku, že lidi nemají tolik motivaci vkládat do čehokoliv úsilí, bohužel včetně blogování. Já ještě pořád končit neplánuju... ale je fakt, že jsem trochu došla do takového stádia, že další článek píšu většinou až když ten předchozí okomentuje aspoň někdo :D

    4 roky?? Děláš si srandu? To už je fakt 4 roky starý film? To je fakt neuvěřitelný, přijde mi, že to muselo být tak maximálně 2 roky zpátky. Neskutečný. Mně se ten film moc líbil, i když měl svoje mouchy, docela bych někdy uvítala ještě spolupráci těch dvou, byli spolu podle mě skvělé duo. Co se fotek týče, tak u mě vítězí foto č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel je to tak, jak píšeš. Největší podíl na poklesu blogujících je konec blog.cz. I když se někteří přesunuli na jinou platformu, ne všichni, jak jsem si všimla, aktivně blogují a těžko říct, jestli se k tomu vrátí. To je zase asi důsledek pandemie a nedostatku novinek. A další věc je těžká dohledatelnost nových blogů. Na blog.cz byl jednoduchý vyhledávač a když se objevila nějaká nová fanstránka, nebylo těžké ji najít a naopak nový admin zase ostatní blogy. Takže klidně teď může existovat nějaký nový český fanblog, o kterém ale nevíme a on neví o nás. Smiřuji se s tím, že nás zůstala hrstka a že blogů bude ubývat a možná, že jednou zůstanou moje články bez komentářů. Ale asi ani to by mě neodradilo pokračovat, i když by to bylo o dost prázdnější bez odezvy a komunikace s ostatními. Když si to tak vezmu, tak u většiny zahraničních fanstránek nevidím také žádné komentáře, ale mají návštěvnost a o to těm adminům jde především, že je někdo navštěvuje. Takže dokud uvidím, že na moje stránky někdo chodí a bude mě to bavit, tak tu zůstanu :-)

    Fotka, kterou jsem vybrala, sice nejméně vystihuje samotný film, ale nemůžu odolat a nehlasovat pro krásnou 2 :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasujem za druhú fotografiu ♥

    OdpovědětVymazat