Fashion Battle #52

 Přiznám se, že dneska úplně nemám náladu něco o sobě psát, asi to bude i tím, že dnešek byl takový roztahaný a vlastně jsem ani nic pořádně nestihla. Doupravuju si otázky ke zkoušce z jednoho předmětu a dneska jsem úplně nestihla udělat celou část, kterou jsem měla v plánu. Do konce tohoto týdne bych už těch 36 otázek ale chtěla mít hotových, abych se od začátku příštího týdne mohla začít učit (i když ještě nevím, kdy přesně na zkoušku půjdu, ale ráda bych to zkusila začátkem ledna). Taky ještě musím udělat poslední úkol do předmětu literatura ve škole a konečně poslat esej do literatury pro děti. Mám toho na dělání ještě dost a moc mě netěší, že zítra jdu k doktorovi. Já normálně chodívám v prosinci jen na kontrolní odběry krve (tzn. strávím tam tak 10 minut, možná ani to ne, a jdu domů), ale pan doktor si mě tentokrát chce i prohlédnout, tak doufám, že tam nebudu trčet moc dlouho, času není nazbyt a raději bych ho věnovala jiným věcem.

Dobře, teď už tedy k anketě. Aby mi to vše v menu hezky sedělo, 52.kolo Fashion Battle bude věnované Emily. I tentokrát jsem dala přednost slavnostnějším šatům. Spojovacím prvkem ovšem není barva ani střih, ale událost, na kterou si Emily každé z šatů oblékla. Někteří z vás možná uhádli, že jde o Met Gala. Tmavomodré šaty si na sebe Em vzala v roce 2016, kdy ještě byla těhotná s Violet, ty zlaté by vám měly být povědomé, protože jsou z loňského ročníku :). Jsem hodně zvědavá, které z šatů na vás zapůsobí víc a kterým dáte přednost. Opět vás poprosím, abyste číslo vašeho favorita uvedli v komentářích.


 

V minulém kole se bohužel vyjádřila pouze Nattynax, což mě teda hodně mrzí, ale co se dá dělat. Natty tedy vybrala za vítěze tyto ombré šaty, které si Gal v roce 2013 oblékla na premiéru Rychle a zběsile 6 v Los Angeles.

5 komentářů:

  1. Chození po doktorech není nic příjemnýho, ale prevence je dobrá a doktor asi ví, proč tě zve na prohlídku. Aspoň to budeš mít za sebou a na nějakou dobu budeš mít zase klid ;-)

    Ty zlaté šaty si pamatuju a při pohledu na ně mi vyvstane na mysl Ludvík XIV. :-) ne že by Emily vpadala jako chlap :-D ale se jemnovaným králem se pojí přezdívka Král slunce a to je právě to, co u mě u těch šatů napadá. takže to převedu na ženský rod královna slunce :-) jednoznančně hlasuji pro mě - č.2.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlasujem za prvý outfit ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tak za mě vedou zlaté šaty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm 2, v té zlaté prostě září

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že jsi u doktora netvrdla dlouho. Máš toho teda do škole fakt hodně. Já mám za sebou zápočet z práva tenhle týden a jsem z toho celkem hotová :D už jsem odvykla zkouškovému jako takovému, my nemáme úplně už typické zkoušky nějakou dobu, že by to bylo extra stresující, odvykla jsem... :D a čeká mě ještě spousta dalších, nevím, jak to všechno zvládnu.

    Já teda musím dát rozhodně hlas outfitu č. 1. Ani ne tak proto, že by se mi ty šaty líbily o tolik víc, líbí se mi oba outfity asi vcelku obdobně, ale to její těhotenské bříško vyhrálo mé srdce a vypadala nádherně. Vím, že většina asi bude spíš hlasovat o ty zlaté, ale za mě 1.

    OdpovědětVymazat