POTM February

  
Už je to nějaký ten pátek, co jsem naposledy psala. Za tu dobu nám stihly utéct vánoční svátky jako voda a zároveň jsme vstoupili do nového roku. Důvodů mé delší neaktivity bylo hned několik. Ten asi nejjasnější byl škola. Asi 3 týdny jsem se poctivě učila na test, který jsem dneska jela psát do školy - a byl to "fajn" výlet strávený v dešti a sněhu 😅, tak doufám, že budu mít splněno, je jedno s jakou známkou, ale znova se těch 36 otázek kvůli 2 kreditům učit nechci - taky bylo potřeba, abych k ústní zkoušce na angličtině přečetla učebnici, která má 330 stran. Četbu už mám teda za sebou, teď si potřebuju udělat body, o kterých bych chtěla mluvit a naučit se to, co bych o těch bodech u zkoušky chtěla říct 😀. Tahle zkouška spolu s dalšími třemi testy mě čeká příští týden a pokud všechno klapne, tak bych od pátku měla mít asi měsíc volno. Dalším důvodem, proč jsem tu nebyla, bylo, že přes svátky bylo dost práce, ať už kvůli pečení, tak uklízení, a pravdou je, že mi blog ani moc nechyběl. Teda chyběl mi, ale jak už jsem psala několikrát předtím, nějak jsem neviděla důvod v tom tu být, když je tu teď tak mrtvo. Takže jsem i přemýšlela, jestli ještě v novém roce budu pokračovat, ale nakonec jsem si řekla, že jo, akorát se uvidí, jak dlouho podle školy a toho, kolik z nás tu ještě v následujících měsících bude.

Tak to bylo jen tak na vysvětlenou. Prvním článkem v lednu a zároveň v novém roce musí samozřejmě být anketa POTM na měsíc únor. Řada vyšla na Gal, fotky jsem neměla předem vybrané, ale říkala jsem si, že by bylo fajn využít toho, že je Gal aktivní na sociálních sítích a tak jsem vybrala fotky, které v průběhu loňského roku zveřejnila. Na výslednou čtveřici koukněte v celém článku, nakonec se mi to sešlo tak, že první dvě fotky jsou ze začátku 2020 a ty druhé dvě z jeho konce. Myslím si, že vím, která fotka u vás vyhraje, ale třeba mě svým výběrem ještě překvapíte. Včera jsem v menu vyměnila fotku na leden, nakonec u vás jednoznačně vyhrála stillska s Jennifer a růží :)

Jako obvykle vás poprosím, abyste číslo svého favorita uvedli v komentářích :)

 
 

5 komentářů:

  1. Držím palce u zkoušky a ten měsíc volna bude super odměna :-) Já o odchodu zatím neuvažuju asi ani kdyby tu nikdo nezbyl. Otázka je, jak dlouho by mě to potom bavilo ;-)

    V anketě jsem měla jasno na první dobrou - hlas pro fotku č. 3 ♥ Je sexy, elegantní a dělá mi chutě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlasujem za prvú fotografiu ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já jsem za 4! To je velká mood :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla zatím zkoušky celkem 2 a jednu jsem vzdala ještě, než položila otázku, protože to měl být test a ona přišla s tím, že je ústní... a já se rozložila, protože na ústní se potřebuju připravovat úplně jinak a navíc se potřebuju připravit psychicky... A u té druhé jsem udělala hloupé chyby, což už se snad při 2. pokusu opakovat nebude, ale ten učitel mě otrávil a naštval tak, že jsem měla sto chutí s tou školou úplně seknout. No nic. Už jsem se z toho trochu oklepala... :D Tak doufám, že tvoje zkouškové je zatím úspěšné. Hlavně, že ten test dopadl dobře, když už ses tam musela táhnout. Ale věřím, že ano, ty se vždycky učíš a připravuješ tak poctivě, až si připadám fakt blbě se svým flákačským přístupem :D Držím každopádně palce se vším a dej vědět, jak se ti zatím daří :)

    Jinak jsem se k tomu nevyjádřila u druhé ankety, tak chci u téhle, já bych ráda, kdyby zůstaly, já sama na ně ale taky už nemám nervy, takže chápu, že se ti do nich už taky nechce. Ale já je mám osobně ráda. Takže tak. Přijde mi, že k těm anketám naopak píše lidí nejvíc :D Taky jsem váhala, jestli má cenu dál pokračovat s fanblogem, jestli neskončit a nepřesunout se jen na osobní, ale došlo mi, že by mi to moc chybělo. Že prostě jednou za čas ten článek ráda napíšu, i když ho třeba ve výsledku okomentuješ jen ty. Takže tak no. Jsem ráda, že i ty ses rozhodla pokračovat.

    No a teď už k fotce měsíce, mně osobně se líbí všechny, o tom žádná, ale nejvíc se mi líbí foto č. 3 :)

    OdpovědětVymazat