Fashion Battle #53

 Přeji vám všem hezký sobotní podvečer. Mám chvilku času, než si půjdu přichystat večeři a kouknout na další díl z nové série Chilling Adventures of Sabrina, tak jsem si řekla, že bych mohla přidat i druhou z anket. Dneska nemám úplně náladu psát o sobě... nebo respektive ono ani není, o co bych se s vámi podělila. Nic moc zajímavého se u mě za poslední dobu neudálo, dny ještě stále trávím nad učením, jak už jsem psala minule, příští týden mě čekají 4 zkoušky, které snad v pohodě dám a budu mít zase na nějakou dobu klid, ale taky si čtu čtvrtý díl ze série Země příběhů. Jelikož jsou teď knihovny zavřené, tak jsem si řekla, že čtverku si teda přečtu v angličtině ve čtečce a už jsem za půlkou. Tuším, že Země příběhů a Zaklínač jsou mé dvě momentálně rozečtené série a jedním z mých mála předsevzetí do roku 2021 je, abych aspoň jednu ze sérií dočetla, tak snad se mi to podaří 👍.

Co se anket týče, tento měsíc budu sledovat, kolik lidí se do nich zapojí a podle toho se pak rozhodnu, jestli bude mít smysl v nich pokračovat. Všímám si totiž, že POTM a Fashion Battle už nejsou tak komentované jako kdysi (aspoň teda u mě na blogu) a myslím si, že nemá smysl hledat a upravovat fotky do anket, když se pak do nich skoro nikdo nezapojí... Ale zatím nebudu házet flintu do žita, uvidím, jak to bude vypadat. Na 53. kolo Fashion Battle vyšla řada na Jennifer. Původně jsem chtěla po strašně dlouhé době použít outfity, které na sebe Jenn oblékla ve svém volném čase, ale bohužel se mi nepodařilo najít vhodné fotky. Takže nakonec zůstávám u šatů z akcí a jak už jste si asi všimli, společným prvkem tentokrát bude černá barva. První šaty na sebe Jennifer oblékla před dlouhými osmi lety (zítra, 10.1., to bude přesně 8 let) na předávání Critic's Choice Awards - to bylo v době kdy sbírala jedno ocenění za druhým za svůj výkon v Silver Linings Playbook - ty druhé na sobě měla před necelými dvěma lety na premiéře X-Men: Dark Phoenix v Los Angeles. Myslím si, že oboje šaty jsou skvělé a v obou to Jennifer moc slušelo, jsem tedy dost zvědavá, kterým nakonec dáte přednost vy. Opět vás poprosím, abyste číslo vámi zvoleného outfitu napsali do komentářů :).


 

V minulém kole nakonec o jeden hlas vyhrály tyto zlaté šaty, které na sebe Emily oblékla na Met Gala v roce 2019. 

6 komentářů:

  1. Hlasujem za prvý outfit ☺♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já hlasuju pro druhé šaty, protože je naprosto miluju a celý její look tady♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. CHAOS jsem dokoukala a jsem z celého seriálu celá taková zklamaná :D První série byla skvělá, ale pak z toho udělali druhý Riverdale a ten děj, dialogy a vývoje postav šly prostě do kopru :D

    V anketě hlasuju pro druhý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc bych si přála, aby tu obě pravidelné ankety zůstaly. Hlasuji pro druhé šaty. Celkově se mi líbí vzhled Jennifer na druhé fotce víc. Takže 2 :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je skvělý výběr, ale hlas dávám určitě 2, to je tak perfektní look <3

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala jsi opravdu skvělé dva outfity a já se dlouho nemohla rozhodnout. Musím se přiznat, že to u mě nakonec vyhrál outfit č. 2 a to jen kvůli účesu. Přijde mi, že na té 2. akci jí udělali lepší vlasy a i mám raději tu blond. Šaty jsou ale nádherné oboje, tak to bylo těžké.

    Jinak držím moc palce se všemi zkouškami, snad to dobře dopadne :) já mám dneska za sebou jednu a ta dopadla špatně :D tak doufám, že na tom budeš lépe. Zaklínače mám letos taky v plánu konečně dočíst :D ale nevím, jak to klapne.

    OdpovědětVymazat