MTV Movie Awards - December 6, 2020

  
Hezké sobotní odpoledne. Pro dnešek jsem si naordinovala takový poklidnější den, protože v týdnu jsem si upravovala státnicové otázky do psychologie (celkem jich je 19) a nakonec to bylo náročnější (a otravnější), než jsem si původně myslela, tak jsem si řekla, že alespoň vydám další článek. Zbytek dneška už bych si akorát chtěla číst, jen mám takovou menší krizi. Momentálně mám jako e-knihu půjčenou Dceru ztracených bohů (debutový román od české autorky) a bohužel mě to moc nebaví - popisek knihy totiž slibuje něco úplně jiného než nakonec čtenář dostane, takže uvidím, jestli ji nakonec dočtu nebo ne. Zároveň ani nevím, co jiného si přečíst, nevím, "na co mám chuť" :D. Docela mě štve, že kvůli tomu, že jsme stále v pátém stupni, si ani nemůžu zajít do knihovny k výdejnímu okénku :/. Doufala jsem, že když teď mám to volno, tak si budu moct něco půjčit, ale bohužel z toho zase nic nebude. Radši ani nebudu zmiňovat, že už zase posunuli data premiér několika očekávaných filmů, bohužel se tomu nevyhnul ani horor A Quiet Place: Part II s Emily, který byl znovu odsunut a to na 17.září - původně měl jít do kin vloni v březnu, pak letos v dubnu a nakonec je z toho teda září...

Dneska ale nechci mluvit o Emily, protože té jsem věnovala minulý článek. Začnu totiž pomalu přidávat resty u Gal, která byla v prosinci taky hodně aktivní. Kolotoč kolem Wonder Woman 1984 jí v podstatě začal už 6.prosince, kdy se objevila na předávání cen MTV Movie Awards, které se myslím normálně koná někdy v dubnu. Gal se bohužel předávání nezúčastnila osobně (spoiler: v prosinci se nezúčastnila vůbec ničeho osobně), jsem ale ráda za to, že se na sociálních sítích objevilo aspoň pár fotek, díky kterým si můžeme pořádně prohlédnout šaty od Louis Vuitton, co měla na sobě. Gal byla na letošním předávání jako první herečka/žena oceněna cenou She-Ro, kterou získala za své ztvárnění Wonder Woman a taky za to, že prostřednictvím této role slouží ženám i jako takový vzor. Na YouTube se mi bohužel nepodařilo najít vhodné video, tak aspoň ty z vás, co mají zájem, odkážu na Twitter, kde je 30vteřinový záznam s děkovnou řečí Gal.

APPEARANCES - MTV MOVIE AWARDS - DECEMBER 6, 2020 [NEW: 5x]

yJHt9ddM 6orqaKJz 60EDOYFv K5uAZPE0 Lm4GjUee

2 komentáře:

  1. Ty šaty jsou naprosto nádherné! Škoda, že jsme je nemohli vidět na červeném koberci :/ Ale aspoň máme tyto zákulisní fotky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jako to posouvání těch premiér už je fakt vtipné. Chápu, že čekají až se otevřou světová kniha, aby měli větší tržby, ale jako nevím už to přehání mi příjde.

    OdpovědětVymazat