The Graham Norton Show - December 31, 2020

  
Přeji vám všem hezkou neděli. Už je to několik dní, co jsem přidala poslední článek, hlavním důvodem bylo to, že mi v pondělí začal nový semestr a také mě čekalo další vyřizování ohledně praxí. Všechny papíry už mám naštěstí vyřízené a už ze všeho nejsem tak zmatená jako minulý týden (hlavně teď vím, jak se mi vlastně budou počítat hodiny na náslechy a výstupy), tím bohužel veškeré dobré zprávy končí. Na mé bývalé základce mají tento týden prázdniny, což pro mě znamená složitou komunikaci s angličtinářkami, které mě mají mít na starost, protože asi ani jedna z nich teď není doma. V podstatě to znamená, že jsem jim ve středu posílala maily se všemi informacemi a hlavně mnou navrženým rozvrhem a doteď nemám ani od jedné z nich odpověď, přičemž praxe mi oficiálně začínají zítra a já už si v jedné třídě potřebuju splnit náslech, aby mi na konci seděl požadovaný počet hodin... Začínám se obávat toho, že si praxe budu muset dodělávat po termínu, který nám vyhradila škola, a docela mě to štve. Na druhou stranu jsem se s tím už smířila, protože si nemyslím, že bych měla takové štěstí, aby mi obě angličtinářky do večera napsaly a bez problémů mě přidaly do týmu na MS Teams (myslím si, že tohle bude ještě dost komplikované) - jo a ty praxe budu dělat normálně online 😉. Nejvíc jsem ale naštvaná na naši fakultu. Nakonec se mi potvrdilo, že nám naše fakulta oznámila v podstatě jako posledním, jak si máme za současné situace zařídit praxe, na jiných fakultách, kde se dají také studovat učitelské obory, to věděli daleko dřív než my... Praxe bych měla mít následující tři týdny (tzn. do půlky března), tak nevím, jak moc tu budu a nebudu, protože očekávám, že to bude docela náročné.

Dneska jsem se rozhodla přidat poslední novinku s Emily. Ta se objevila v silvestrovské epizodě talkshow Grahama Nortona a pozor dorazila tam osobně! Bohužel nemám k dispozici žádné oficiální či neoficiální fotky, takže si musíme vystačit pouze s rozhovorem. Celou epizodu někdo ve velice dobré kvalitě nahrál na youtube, takže pokud se zrovna nudíte a ještě jste ji neviděli, tak na ni určitě mrkněte, já se u ní hodně pobavila :). Kromě Emily se osobně natáčení zúčastnili také Jamie Dornan, Hugh Fearnley-Whittingstall a Nish Kumar, dálkově se připojili Tom Hanks a Jessica Chastain. Emily a Jamie sem samozřejmě přišli propagovat svůj film Wild Mountain Thyme, který měl premiéru 11. prosince. Docela by mě zajímalo, jestli jste už film viděli? Já na něj koukla hned, jak vyšel a musím říct, že jsem si z něho na zadek nesedla. Myslím si, že bylo hodně cítit, že jde o filmové zpracování divadelní hry a konec byl asi tím nejbizárnějím, co jsem za dlouhou dobu viděla. Mé pocity asi sdílí víc lidí, protože na ČSFD má WMT 54 %, což sice neznamená, že by šlo o úplnou katastrofu, ale žádná sláva to bohužel taky není.

4 komentáře:

  1. Zařizování praxí byl vždycky největší opruz a vůbec si to nedokážu představit v této době, kdy ani vlastně nevíme, jaká situace bude za týden.

    Rozhovor je super, jsem ráda, že tam Emily dorazila osobně :) Grahamovu show mám ráda a vždycky se moc nasměju :)

    OdpovědětVymazat
  2. To tvoje zařizování praxí je fakt noční můra, ale doufám, že už to všechno dopadlo a třeba už i praxe probíhá v pořádku :) Příště budeš vědět, že si máš zařizovat praxe ještě dva měsíce před tím, než vám škola řekne, že si máte zařizovat praxe :D

    Jak to jde v novém semestru? Já se teď nějak vůbec nemůžu dokopat k žádné produktivní činnosti, padl na mě hrozný splín kvůli té celé požahané situaci... ach jo. Tak doufám, že ty se máš lépe.

    Co se rozhovoru u Grahama Nortona týče, tak víš, že já si Grahama vždycky ráda pustím, když je tam někdo, koho mám ráda. Takže jsem ho viděla myslím už někdy na začátku ledna, hned jak vyšel, protože rozhovory s Emily jsou vždycky jasná volba, zvlášť, když je to u Grahama. Jsem ráda, že tam dorazila osobně :) Upřímně si už ale teda moc nepamatuju, co tam řešili :D Vím, že Emily vyprávěla historku z natáčení, kdy se jí nedařilo natočit pivo :D a teď jsem si to pustila a vyskočilo to na mě od půlky a Jess Chastain tam zrovna mluvila o své babičce a ten komik to tam úplně rozsekal tím vtipem o GILF (místo Milf) a to jsem si nepamatovala teda vůbec, tak je možné, že jsem to dokoukala opravdu jen do půlky. Ale tu část s Tomem Hanksem jsem viděla, jsem ráda, že tam byl, jen je škoda, že jen takhle online... Takže myslím, že už vím, na co budu koukat, až udělám nějakou práci do školy :D Mrzí mě ale, že ten film neměl moc úspěch. Vím, že ho hodně kritizovali kvůli tomu, že ukazuje hodně stereotypů a tak, ale nevím. Mám to ale pořád na seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  3. No s tou praxí to máš teda "veselé". Hlavně, že to máš už zařízené. zajímalo by mě, jestli ty informcr kolem praxe vázly jen kvůli pandemii nebo by to bylo podobné i za normální situace. Chápu, že je v této době vše složitější, navíc se neví/nevědělo, jestli školy otevřou nebo zstane distanční výuka. Ale to přece fakultu nemusí až tak zajímat, to už pak budeš přece řešit se školou, kde si domluvíš praxi? Takže nechápu, proč nebyly schopni jasně a včas dát studentům informace, jak si praxi domluvit.

    Film Wild Mountain Thyme jsem neviděla. Po dlouhé sobě jsem se zase podívala na nějaký film (Run) a kdo ví, kdy se knějakému zase dostanu. Nemám na filmy čas jako dřív a ty, na které se cchi podívat, si musím dávat do "Chci vidět", abych si je pamatovala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Katie*,
    nevím, jestli si s všimla, ale před pár dny mi zrušili web, tady níže píšu vysvětlení a..a ostatní věci :)

    https://emmastone-hq.blogspot.com/2021/03/well-fuck.html

    OdpovědětVymazat