A Quiet Place 2 - New Photos

Přeji vám všem hezký pátek, i když pokud je u vás stejně jako u nás (zataženo, prší, ale aspoň není zima), tak asi moc hezky není. Od pondělí jsem se neozvala, protože jsem pomalu ale jistě začala řešit školu, která by mi měla začít příští úterý. Nakonec to vypadá tak, že asi polovina učitelů povede výuku online a druhá prezenčně. Co jsem tak četla ve společném chatu na angličtině, většina je ze všeho hrozně zmatená (mě nevyjímaje). Můj největší problém je, že u pár hodin, co budou online, musí být člověk přítomen na Zoomu nebo Teamsu, je to prostě jako kdyby ta hodina byla, jen nebude v učebně, ale v prostředí těchto platforem. Tyhle hodiny jsou ale třeba v den, kdy musím jet do školy na jiné předměty, které jsou prezenčně, a nemám teda možnost se připojit. Jedinou záchranou by pro mě byla počítačová učebna, ale nevím, jestli bude kvůli hygienickým opatřením otevřená (osobně si myslím, že ne). Vzít si notebook do školy za mě nepřipadá v úvahu, je tu ještě mobil, ale tahle možnost mi přijde nepraktická a navíc nevím, jestli bych někde našla klidné místo k sezení. Myslím si, že naše fakulta udělala chybu, když vyhlásila, že každý učitel si výuku zařídí podle sebe. Buď prostě mělo být všechno prezenčně nebo všechno online. Přijde mi, že z toho, jak je to teď, budou akorát vznikat zmatky a problémy. Taky už jsem na sociálních sítích zaznamenala, že si lidi dělají srandu, že UPOL je asi poslední větší/známější vysoká škola, co se doteď nezavřela. Mně je ale jasný, že se zavře chvíli potom, co si koupím měsíční jízdenku, takhle to totiž dopadlo na jaře 😂.

Před pár dny jsem proběhla všechny svoje zdrojové stránky a bohužel musím konstatovat, že má zásoba novinek je už vyčerpána. V následujících dnech tedy jen něco málo doplním a pak asi budu přidávat starší věci. Dnes tu máme tedy doplňující článek a jde sice o nové fotky k filmu A Quiet Place 2. Mám tu pár nových stillsek, tři fotky z natáčení a i nějaké ty promo fotky. Filmu jsme se tedy původně měli dočkat na konci března, ale kvůli situaci s kovidem se premiéra posunula o víc jak rok a pro teď můžeme film vyhlížet do 22.dubna (to ale za předpokladu, že se situace v příštím roce zlepší). Taky jsem se včera dívala na twitter, jestli nejsou novinky kolem dalšího projektu Emily Wild Mountain Thyme a moc mě nepotěšila informace, že se snímku (nejspíš) dočkáme až na konci příštího roku. Takhle to tedy vypadá, že pro letošek se asi žádných novinek u Emily nedočkáme, což mě tedy mrzí, ale snad bude příští rok situace o něco lepší a Em bude moct propagovat odložené filmy a pustit se do natáčení dalších projektů.

Tahle informace se Emily vůbec netýká, ale chci ji zmínit v aktuálním článku. Premiéra filmu Smrt na Nilu, kde si Gal zahraje jednu z hlavní postav, byla nakonec taky odložena a nové datum uvedení pro ČR je teď 17.12.. Původně jsme se filmu měli dočkat 15.října, ale bohužel nám opět nebylo přáno. Dodám ještě, že ve stejném měsíci, konkrétně tedy 24.12., bychom se měli dočkat i nové Wonder Woman. Vzhledem ke stále se zhoršující situaci jak u nás, tak i ve světě, si myslím, že je docela malá naděje, že bychom se vůbec jednoho z těchto filmů ještě letos dočkali.

FILMOGRAPHY - A QUIET PLACE 2 - STILLS [NEW: 7x]

    

FILMOGRAPHY - A QUIET PLACE 2 - BEHIND THE SCENE [NEW: 3x]

    

FILMOGRAPHY - A QUIET PLACE 2 - PROMO [NEW: 5x]

    

3 komentáře:

  1. Skvelé fotky, Emily to neskutočne pristane ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To rozhodnutí, že některé předměty budou prezenčně a některé online mi připadá nepraktické a hodně zmatečné, myslím, že by mělo být vše stejně, každopádně to vypadá, že zase všechno zavřou, ale mně to prostě přijde zbytečné a už je to i dost únavné. Naštěstí to už řešit nemusím, do práce budu muset tak či onak, ale prostě tohle zavírání škol je na hlavu. Člověk se doma nenaučí to, co ve škole. Já si myslím, že ten koronavir tu stejně s námi už bude a nezmizí, takže nějaká opatření jsou stejně k ničemu. To jako budeme už nadosmrti chodit v rouškách atd?

    Já jsem neviděla ještě ani první díl, jsem hrozná, ale já jsem spíš seriálový než filmový typ, ale třeba to do příštího roku stihnu zkouknout :D Každopádně Emily vypadá na fotkách dobře a podle fotek teda hádám, že Johnova postava jedničku nepřežila :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se přiznám stejně jako Claire jsem pořád neviděla první díl a to dávám přenost filmům před seriály, které mi zabírají víc času. Vzpomínám si, že jsem se rozhodovala, jestli se podívám na Bird Box nebo A Quiet Place a vybrala jsem si Bird Box a od té doby jsem se k němu pak už nedostala.

    Jsem v tomhle spíš pesimista (nebo realista?) a myslím, že ani jeden z filmů letos neuvidíme. A pokud ano, tak tržby celosvětově budou pod původním očekáváním. A kdo ví, jak dlouho se bude filmový (a nejen ten) z tohoto období vzpamatovávat. I když bude situace třeba dobrá, možná se lidi nudou zase poamlu "učit" chodit do kina a taky jestli budou peníze na velké projekty. Hodně filmů se teď natáčí pro streamovací služby a čím dál víc známých herců točí televizní seriály.

    Podle mě bude stejně otázka času, kdy bude distanční výuka na všech vysokých školách plošně a teď se mají zavírat i střední školy. Uvidíme, co všechno přinese ten čtrnáctidenní nouzový stav, který chce ministr zdravotnictví navrhnout v pondělí. Připadám si jako loutka v divadle, každý den musím sledovat, co druhý den budu moct a co ne. je to všechno takové zmatečné.

    OdpovědětVymazat