Netflix 2021 Film Preview

 
Po několika dnech vás opět zdravím. Původně jsem si myslela, že po zbytek dnešního náročného dne už budu jen lenošit, ale mám docela náladu sepsat nějaký článek :). Dneska jsem psala poslední test v tomhle zkouškovém. Původně jsem si myslela, že nejnáročnější bude ten, na který jsem se postupně učila přes 3 týdny (mimochodem mám za A 😇), ale nakonec to byl test z literatury pro děti. Dostali jsme 4 otázky, které se vztahovaly ke článkům, co nám vyučující dala k pročtení, a ke každé otázce jsme měli napsat odpověď o 300 - 500 slovech. Nebylo to dělané stylem "napiš, co víš o", ale "co si myslíš o", "co tím chtěl autor říct". Jako dvě ty otázky byly hodně těžké na zodpovězení a působily na mě hodně filozoficky, byl docela problém vypotit odpověď, co by měla 300 slov, ale nakonec se to povedlo (i když jsem si u nich v podstatě napsala, co jsem chtěla 😅). Na test jsme měli 3 hodiny, já psala asi 2,5 hodiny a v podstatě jsme sesmolila text o takových 1200-1300 slovech, což je teda za mě docela masakr - a to ještě nezmiňuju, že do tohoto předmětu jsme ještě museli psát esej o 1500-2000 slovech. Zatím teda nevím hodnocení z této literatury a pak ještě z americké literatury, co jsem psala v úterý. Tam mi moc nesedly otázky, navíc se přihodilo, že místo 4 různých otázek jsme měli jen 3, protože jedna otázka tam byla 2x. Pořád vyhlížím email od učitele a bojím se toho, abychom za to neměli nějaký postih, protože oproti ostatním skupinám jsme měli vlastně výhodu (i když já to tak necítila, stejně jsem ten test psala hodinu a půl). Starosti chci ale pro tento týden hodin za hlavu a místo toho si udělat volno a věnovat se věcem, které mě baví (a to samozřejmě zahrnuje i blog :)).

Teď už ale k tomu, co jsem si tu pro vás nachystala. V úterý Netflix zveřejnil video nebo spíš takovou upoutávku, kde několik známých herců představuje filmy, kterých se na této streamovací službě v průběhu roku 2021 dočkáme a nechybí ani krátké ukázky. Že sem tohle video dávám není vůbec žádná náhoda. Právě letos by Netflix měl vydat dva filmové projekty, ve kterých si zahrály Gal a Jennifer. Gal si spolu s Ryanem Reynoldsem a Dwaynem Johnsonem zahrála v připravovaném akčním filmu Red Notice, který byl docela silně ovlivněn koronavirovou situací a původně jsme se ho měli dočkat na konci loňského roku. Jennifer zase momentálně natáčí film Don't Look Up a ačkoliv ještě zdaleka není hotov, na úplném konci se dočkáme menšího teaseru... Nebo respektive uvidíme postavy Jennifer a Leonarda DiCapria při přistání letadla (a o paruce Jenn se rozepíšu až u článku s fotkama z natáčení 😀). Netflix také slibuje, že v letošním roce vydá každý týden jeden nový film. Já musím říct, že ve videu bylo hned několik filmů, na které jsem docela zvědavá, ale je mi jasné, že v nejbližší době se nedočkám ani jednoho z nich 😂. Jsem ale ráda, že se nám Netflix postará o přísun nových filmů, když to teď s otevřením kin nevypadá zrovna růžově.

2 komentáře:

  1. Přemýšelím, jestli bych dokázala napsat smysluplný text o 1200 slovech za 3 hodiny. Nejpsíš ne :-D Uvidíš, že si všechno zvládla a o tom postihu ani nepřemýšlej, to přece není vaše chyba, že tam byla 2x stejná otázka mmísto dvou různých.

    Nemám tušení, o čem Red Notice je (omlouvám se, jestli jsi to na blogu už psala a já to zapomněla, protože si tvoje články poctivě čtu) kromě toho, že je to akční film, ale ty já mám obecně ráda, takže by to mohlo být něco pro mě. A Don't Look Up má na na komedii skvělé obsazení. Mám pocit, že se hodně hvězd tohoto žánru bojí :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já úplně čučela jak puk na konci a říkám si, do háje, byla to Jenn? Musela jsem si to pustit ještě jednou a přečíst si, jestli o tom nepíšeš, abych si byla jistá. Neviděla jsem ji ve filmu už ani nepamatuju, to je skvělé ji zase vidět, i když to byla jen taková mini ukázečka. Ale líbí se mi ty vlasy! Jí fakt můžou na hlavě udělat cokoliv a vypadá skvěle. Čekala jsem ukázku na Gal film, tak mě to tak jako nepřekvapilo, a očekávala jsem ji tam, ale ta ukázka na Don't Look Up mě úplně dostala :D Super! :)

    Jinak teda ta dětská literatura zní poměrně brutálně, ale věřím, žes to určitě zvládla v pohodě :) snad budeš mít brzy hodnocení. A postih podle mě mít nebudete, to není vaše chyba, že tam ta otázka byla dvakrát :D Tak snad to po vás nebude chtít psát znovu. Jsem ráda, že to zkouškové nakonec nebylo tak hrozné, s těmi tvými 20 předměty jsem čekala fakt mega masakr.

    OdpovědětVymazat