Jimmy Kimmel Live - December 11, 2020

  
Přeji vám všem hezký úterní večer. V posledním článku jsem vám psala o zkouškách, s potěšením můžu konstatovat, že tu z americké literatury, kde jsme měli jednu otázku 2x, jsme naštěstí všichni zvládli :) - vyučující sám nevěděl, jak je možné, že se něco takového stalo, ale říkal, že ani u jednoho z nás to nemělo vliv na úspěšnost. Hodnocení testu z dětské literatury, kde jsem musela hodně psát, ještě neznám a myslím si, že tak do začátku dalšího semestru ho ani vědět nebudu, protože toho pro tu učitelku bude hodně na čtení (beru test + naše literární eseje). Dneska jsme pro změnu měli předzápis předmětů, který naštěstí proběhl v pohodě. Nadcházející semestr bych měla mít asi 14 předmětů, což je o 6 míň než teď v zimáku. Ve čtvrtek se mi teda kříží dva Ačkové předměty, ale naštěstí se tenhle problém netýká jen nás, co máme angličtinu jednooborově, ale i dalších kombinací. Tak jsem zvědavá, jak to budou řešit. Jediné, co mě při tvorbě rozvrhu zklamalo, bylo, že jsem si chtěla na pedagogice zapsat jako Bčko předmět androdidaktiku (pro ty, co neví, jde o učení dospělých), ale jelikož se mi kříží s přednáškou na angličtině, musela jsem si nakonec dát něco jiného - vybrala jsem si enviromentální výchovu, která mi snad k něčemu bude, protože i v angličtině se tohle téma probírá + v popisu předmětu nestálo nic o tom, že bychom pro získání kreditů museli psát nějakou seminárku, takže s náhradou za androdidaktiku jsem měla jasno 😅. Co se ještě školy týče, tak pořád netrpělivě vyhlížím nějaké informace ohledně praxí. Ty bychom sice měli mít až v období mezi koncem února a půlkou března, ale myslím si, že to v dohledné době na otevření škol nevypadá. Jedna spolužačka přišla s drbem, že prý ani ty praxe kvůli současné situaci mít nebudeme, protože učitelé nás na svých online hodinách nechtějí (což se popravdě ani moc nedivím), tak jsem zvědavá, jestli se ta informace potvrdí nebo vyvrátí.

Dobrá, o sobě jsem toho řekla už dost, teď k podstatě článku. Před nějakou dobou jsem si udělala seznam všech akcí a novinek, které se týkají Gal a Emily, protože obě dvě ve stejnou dobu propagovaly své filmy. Emily toho má na svém "kontě" méně, tak jsem se rozhodla začít s ní. Jako první tu pro vás mám rozhovor s Jimmy Kimmelem, v jehož talkshow se objevila 11. prosince. Emily se bohužel nedostavila osobně, takže pro vás nemám žádné oficiální fotky, ale děkujme jejím stylistkám za to, že nás alespoň zásobili fotkami outfitů Emily na sociálních sítích. Níže je tedy jedna jediná fotka, díky které si můžeme lépe prohlédnout šaty, co při interview měla na sobě (značku se mi bohužel nepodařilo dohledat) - a jako vždy vypadala naprosto skvěle. Video má asi 10 minut, což není úplně málo, ale pokud máte rádi Emily, tak si ho určitě nenechte ujít :). Mluví zde o tom, jak trávila karanténu, které vánoční písničky patří mezi její nejoblíbenější a samozřejmě i o filmu Wild Mountain Thyme, který sem přišla propagovat.

APPEARANCES - JIMMY KIMMEL LIVE - DECEMBER 11, 2020 [NEW: 1x]

    

1 komentář:

  1. Jsem zvědavá, jak to dopadne s tou praxí. Sice někteří poslanci tlačí na vládu, aby se otevřeli i ostatní ročníky, ale i kdyby, nevím, jestli by chtěli, aby studenti přicházeli do styku s dalšími lidmi než se spolužáky a svými vyučujícími.

    Moc se mi líbí, že i když to byl videorozhovor, že si Emiy dala záležet na outfitu, líčení i účesu jako kdyby to bylo živě tváří tvář. A je super, že je fotka celého outfitu. Moc jí to slušelo a máš dalšího adepta do fashion battle :-)

    OdpovědětVymazat